۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
3 رمزارزی که بزرگ ترین آزاد سازی توکن، بازار ارز رمز را منفی می کنند
گزارش بازار ارز دیجیتال

3 رمزارزی که بزرگ ترین آزاد سازی توکن، بازار ارز رمز را منفی می کنند

ارز های پایث، ایوو و آربیتروم بزرگ ترین رویداد آزادسازی توکن را در چند روز آینده دارند که میتواند بر قیمت آنها اثر منفی بگذارد.

هادی بهرامی؛ بازار: برای تحلیل روند پیش روی بازار علاوه علم تکنیکال میتوان از پارامترهای فاندامنتالی مثل شاخص های معاملات آتی معلق، ترس و طمع، دلار، دامیننس ها، سنتیمنت و برخی اخبار قوی داخل بازار نیز استفاده کرد. در مقالات قبلی به تحلیل دامیننس ها، تکنیکال بیت کوین، اتریوم و سایر ارز های مهم بازار پرداختیم و در ادامه به گزارش جریانات نقدینگی، ارز های تاپ گینر بازار ارز دیجیتال میپردازیم.


تحرکات نقدینگی بازار
بخش معاملات اسپات بازار ارز های دیجیتال با حجم بازار ۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته ۶۷ میلیارد دلار هفته گذشته را به پایان رساند. در روز سه شنبه، حجم معاملات قرارداد های آتی فیوچرز به ۳.۶ میلیارد دلار و حجم معاملات قرارداد های آتی پرپچوال به ۱۵۰ میلیارد دلار رسید که مبلغ ۱۴۴ میلیون دلار از سرمایه معامله گران بازار لیکویید شده و از دست رفت. در آغاز هفته ای که گذشت، مبلغ ۸۰ میلیارد دلار پول از بازار خارج شد که به میزان ۳.۵ درصد کاهش ارزش بازار را نشان میدهد. در نهایت، تتر هم به میزان ۰.۲ درصد و به مبلغ ۱۹۴ میلیون دلار خروج پول را تجربه کرد و در مقابل، حجم بازار بیت کوین، اتریوم و آلت کوین های کوچک تر نیز کمی کاهش یافته است.

3 رمزارزی که بزرگ ترین آزاد سازی توکن، بازار ارز رمز را منفی می کنند


بیشترین افزایش هفتگی قیمت
بیشترین افزایش قیمت در ارز های په په، تان کوین، آکاش نتورک، فلوکی و ترون به ترتیب با ۲۵، ۱۸، ۱۰، ۴.۳ و ۴ درصد رشد به ثبت رسید. ارز دیجیتال پپه نیز، تیم رسمی یا نقشه راه خاصی ندارد؛ در واقع، به طور معمولی به عنوان ادای احترام به شخصیت میم اینترنتی محبوب قورباغه پپه pepe که در اوایل دهه ۲۰۰۰ شهرت جهانی داشت، به وجود آمد و طی یکسال اخیر پامپ بسیار خوبی را تجربه کرد. ارز دیجیتال تان کوین توکن بومی شبکه بلاکچین تحت حمایت بنیاد تلگرام و از رتبه برتر های بازار با ارزش بازار ۲۴ میلیارد دلار و حجم معاملات ۵۵۰ میلیون دلار میباشد که اخیرا به دلیل جذب سرمایه، ایردراپ های تبلیغاتی و افزایش قابلیت های برنامه تلگرام توانسته در لیست تاپ گینر قرار بگیرد.


بیشترین کاهش هفتگی قیمت
بیشترین کاهش قیمت در ارز های بیت تنسور، پندل، ورم هال، اتنا و فچ به ترتیب با ۲۳، ۲۰، ۱۸، ۱۸ و ۱۶ درصد به ثبت رسید. عرضه کل رمزارز بیت تنسور مشابه بیت کوین ۲۱ میلیون واحد است. هر بلاک بیت تنسور طی ۱۲ ثانیه ماین و به ازای هر بلاک یک واحد ارز TAO به ماینر پاداش داده میشود. این ارز دیجیتال با ارزش بازار ۲.۳ میلیارد دلار و حجم معاملات ۳۴ میلیون دلاری در جایگاه ۴۷ بازار قرار دارد که در چند ماه اخیر هم مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران جهانی قرار گرفته است. پندل فایننس یک پلتفرم غیرمتمرکز ارز دیجیتال است که در حوزه دیفای و در شاخه وام دهی و سپرده گذاری فعالیت میکند که با ارزش بازار ۹۴۰ میلیون دلار و حجم معاملات ۶۰ میلیون دلار در جایگاه ۸۲ قرار دارد.


تاریخ آزاد سازی توکن
ارز دیجیتال پایث pyth ۶ روز دیگر به میزان ۱۴۱ درصد نسبت به کل حجم بازارش آزاد سازی سنگین خواهد داشت که ۸۸۰ میلیون دلار ارزش دارد. رمز ارز ایوو aevo تقریبا امروز به ارزش ۸۸۲ میلیون دلار که ۷۵۷ درصد از کل حجم بازارش میشود آزاد سازی دارد. به عنوان سومین رنک برتر در سنگین ترین های آزادسازی توکن میتوانیم به ارز آربیتروم arb اشاره کنیم که به ارزش ۹۰ میلیون دلار و با نسبت ۳.۵ درصد از حجم بازار آزاد سازی توکن دارد.

کد خبر: ۲۸۷٬۲۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha