۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
۲۹۷۰ پروژه آموزشی در قالب ۱۳ هزار کلاس درس در کشور اجرا شد
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

۲۹۷۰ پروژه آموزشی در قالب ۱۳ هزار کلاس درس در کشور اجرا شد

بوشهر- یازرلو معاون پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: در یکسال اخیر، ۲ هزار و ۹۷۰ پروژه آموزشی در قالب ۱۳ هزار کلاس درس در سطح کشور اجرا شد.

صفرعلی یازرلو در حاشیه برپایی بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سازمان نوسازی مدارس کشور در راستای توسعه و تجهیز امکانات آموزشی در جای جای کشور اهتمام ویژه ای دارد و روز به روز در این راستا اقدامات موثری انجام می شود.

وی افزود: استان بوشهر از استان های شاخص در حوزه مشارکت خیران در مدرسه سازی است و بسیاری از فضاهای آموزشی توسط خیرین احداث و تجهیز شده است.

معاون سازمان نوسازی مدارس کشور خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ در سطح کشور ۲ هزار و ۹۷۰ پروژه آموزشی در قالب بیش از ۱۳ هزار کلاس درس به بهره برداری رسید که نقش خیرین در این اقدام پررنگ بود.

یازرلو تصریح کرد: با احداث این پروژه های آموزشی، یک میلیون و ۷۰۳ هزار متر مربع به فضاهای آموزشی کشور افزوده شده که نشانه اهمیت کار است.

وی اضافه کرد: حضور خیرین در پروژه های آموزشی حدود ۵۰ درصد بوده و در کنار دولت و وزارت آموزش و پرورش، خیران نیز بدون منت و چشمداشت گام برداشتند.

معاون سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: از ۲ هزار و ۹۷۰ پروژه آموزشی سال گذشته، بیش از ۶۵ درصد پروژه ها در مناطق روستایی و عشایری محقق شده و نگاه دولت سیزدهم به مناطق محروم، ویژه است.

یازرلو افزود: پروژه های تحویل شده در سال گذشته، نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۳۵ درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: روند افزایشی احداث فضاهای آموزشی در کل کشور اتفاق افتاده و بویژه در استان بوشهر شاهد اقدامات ارزشمندی هستیم.

کد خبر: ۲۸۷٬۲۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha