۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲
افتتاح مرکز تخصصی تربیت مربی کشاورزی در گلستان
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خبر داد؛ 

افتتاح مرکز تخصصی تربیت مربی کشاورزی در گلستان

گرگان- رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: اولین مرکز تخصصی تربیت مربی در حوزه کشاورزی سوم خرداد در گلستان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، مهرداد عظیمی عصر یکشنبه در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: واگذاری امور به مردم یکی از مسائل کلان کشور است که در شعار سال هم به آن تاکید شده است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه ۲۳ هزار آموزشگاه آزاد فعال در کشور وجود دارد، افزود: بیش از ۶۰ درصد از آموزش های سازمان توسط مردم و بخش خصوصی انجام می شود.

به گفته وی، یکی از راهبردها توسعه مراکز آموزشی جوار کارگاهی بوده که از اقدامات قابل تحسین سازمان است.

وجود ۴۱۶۲ مرکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور

وی با اشاره به ارتباط آموزش های فنی و حرفه ای با حوزه صنعت و اشتغال، گفت: چهار هزار و ۱۶۲ مرکز آموزشی جوار کارگاهی در سطح کشور وجود دارد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بیان کرد: ۶۵۷ مرکز دولتی در زمینه آموزش های فنی و حرفه ای، چهار هزار و ۷۰۰ کارگاه آموزشی و به همین تعداد مربی در سطح کشور وجود دارد.

وی همچنین اضافه کرد: ۳۵ هزار مربی در بخش خصوصی در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای مشغول به کار هستند.

عظیمی تصریح کرد: گلستان در تخصیص اعتبارات سفر جزو استان های اول کشور بوده است که پروژه های خوبی در این استان در حال افتتاح است.

وی با بیان اینکه در بودجه سال جاری سازمان رشد قابل توجهی خواهیم داشت، گفت: دیپلماسی مهارت را با همکاری وزارت امور خارجه پیگیری می کنیم.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بیان کرد: اولین مرکز تخصصی تربیت مربی در حوزه کشاورزی سوم خرداد در گلستان افتتاح خواهد شد.

عظیمی تبلیغ مهارت و سنجش توانمندی با استانداردهای روز جهانی را از اهداف مسابقات ملی مهارت عنوان کرد.

کد خبر: ۲۸۶٬۸۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha