۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
حمایت از توسعه زیرساخت‌های گردشگری در دستور کار سازمان ملی زمین و مسکن
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تاکید کرد

حمایت از توسعه زیرساخت‌های گردشگری در دستور کار سازمان ملی زمین و مسکن

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در مراسم امضای تفاهمنامه دوجانبه با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری آمادگی کامل داریم.

به گزارش بازار، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان در مراسم امضای تفاهم‌نامه دوجانبه با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری آمادگی کامل داریم.

مالکی با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی وزارت راه و شهرسازی مدیریت زمین است، افزود: در اجرای طرح‌های توسعه شهری در کشور، تامین زیرساخت‌های گردشگری به اندازه احداث مراکز درمانی، آموزشی و ورزشی برای ما دارای اهمیت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در این تفاهم‌نامه تلاش شده است تا آسیب‌هایی که در گذشته که در واگذاری‌های اراضی برای طرح‌های گردشگری وجود داشتند، برطرف شود.

وی تصریح کرد: در این تفاهم‌نامه تلاش کرده‌ایم که هم موضوع اهلیت سرمایه‌گذاران را بررسی تا از مشکلات بعدی جلوگیری شود و هم در واگذاری زمین‌ها و کاربری آنها تسهیل‌گری کنیم تا روند واگذاری‌ها سرعت بیشتری بگیرد و مردم بتوانند از امکانات گردشگری مناسب در استان‌ها بهره‌مند شوند.

گفتنی است انعقاد این تفاهمنامه مشترک با حضور علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انجام شد.

کد خبر: ۲۸۶٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha