۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
واریز ۲۰۰ هزار تومان به حساب مرزنشینان آذربایجان غربی
استاندار آذربایجان غربی خبر داد

واریز ۲۰۰ هزار تومان به حساب مرزنشینان آذربایجان غربی

ارومیه- استاندار آذربایجان غربی از واریز ۲۰۰ هزار تومان به حساب هر خانوار مرزنشین استان از محل درآمدهای حاصل از فروش سهمیه سوخت مرزنشینان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی شهریاری ظهر سه شنبه در جلسه توسعه استان در محل استانداری از واریز مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به حساب هر خانوار ساکن در ۲۰ کیلومتری نوار مرزی استان خبر داد.

وی ادامه داد: به مناسبت فرا رسیدن سال نو و از محل درآمدهای حاصل از فروش سهمیه سوخت مرزنشینان، امروز شاهد واریز ۱۷۵ میلیارد ریال به حساب مرزنشینان ساکن در ۲۰ کیلومتر نوار مرزی استان خواهیم بود.

شهریاری در ادامه همچنین با اشاره ای به مناطق زلزله زده استان نیز گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با شرکت بیمه گزار برای بیمه اماکن روستایی در ۲۰ کیلومتر نوار مرزی و پس از بررسی بخشی از واحدهای خسارت دیده، مبلغ پنج میلیارد تومان به حساب مالکین واحدهای تعیین خسارت شده پرداخت شد.

استاندار آذربایجان غربی افزود: این مبالغ واریزی فعلا قابل برداشت نیست و با شروع عملیات عمرانی جهت ساخت مسکن قابلیت برداشت را دارد.

وی ادامه داد: مراحل بررسی میزان خسارت واحدهای آسیب دیده به سرعت از سوی شرکت بیمه گزار در حال انجام است و به محض اتمام بررسی ها میزان خسارت برآورد شده به حساب مالکین واریز می شود.

شهریاری از توزیع پنج هزار بسته غذایی و بهداشتی در بین زلزله زدگان قطور خوی خبر داد و گفت: این بسته ها در بین پنج هزار خانوار زلزله زده توزیع شده و خواهد شد. 

کد خبر: ۹٬۹۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • جلال محمدزاده صوفیانی IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      2 1
      سلام دو سال عضو مرزنشینان هستم به حسابم پولی واریز نمیشودبه برادرم وحتی آشنایان چندین بار پول واریز کردن ولی برای من پولی واریز نشده لطفا راهنمایی کنید چکارکنم که مشکل من حل شود