۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
بازار چابهار به صورت داوطلبانه و خودجوش تعطیل شد
سرپرست صمت چابهار:

بازار چابهار به صورت داوطلبانه و خودجوش تعطیل شد

زاهدان- سرپرست اداره صمت چابهار گفت: با توجه به احتمال شیوع ویروس کرونا، کسبه و بازاریان این شهرستان بصورت خودجوش و داوطلبانه اقدام به تعطیلی بازارها و مکان‌های پرتردد عرضه کالا کردند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، حمیدرضا شایان اظهار داشت: تمامی مغازه‌های سطح شهر به جز میوه فروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها، خوار بارفروش‌ها و سوپر پروتئینی‌ها تا اطلاع بعدی تعطیل شدند و اتحادیه‌ها نیز بر این تعطیلی نظارت می‌کنند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار افزود: برای کاهش مراجعه مردم به درب فروشگاه‌ها، مغازه‌ها و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اصناف شهرستان چابهار کالاها و لوازم موردنیاز مردم را توسط پیک موتوری تحویل دهند.

واحدهای صنفی شهرستان مهرستان تعطیل شد

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت مهرستان هم گفت: تمام واحدهای صنفی این شهرستان به جز خباری‌ها و سوپر مارکت‌ها به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

محمد حسن رضوانی اظهار داشت: پیرو مصوبه ستاد بحران مهرستان تعطیلی واحدهای صنفی این شهرستان با هدف جلوگیری از ابتلاء و شیوع ویروس کرونا در بین مردم انجام شد.

وی ادامه داد: طی گشتی مشترک با حضور فرماندار، رئیس مرکز بهداشت، اماکن عمومی و اعلام خطرات ویروس کرونا تعطیلی فوری واحدهای خدماتی و غیرخدماتی با هماهنگی و همکاری اتاق اصناف تا اطلاع بعدی اعلام شد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت مهرستان گفت: واحدهای مذکور از دادن حق عضویت سال ۹۸ نیز معاف هستند.

کد خبر: ۹٬۰۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha