۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
راه اندازی ۳ سایت جدید تلفن همراه در سنندج
مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد

راه اندازی ۳ سایت جدید تلفن همراه در سنندج

کردستان- مدیر مخابرات منطقه کردستان از راه اندازی سه سایت جدید تلفن همراه در سنندج خبر داد و گفت: این طرح با هدف ارائه خدمات و سرویس های شبکه ارتباطات سیار در نقاط مورد نظر با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریال انجام شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با بیان اینکه سایت های ایجاد شده در شهرک زاگرس، شهرک ساحلی و فاز دو شهرک سعدی سنندج قابلیت ارائه خدمات به تعداد چشمگیر مشتریان تلفن همراه را دارند، اظهار داشت: این مهم در راستای تحقق اهداف و برنامه های کاری مخابرات و همچنین رعایت اصل مشتری مداری صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: بر روی سایت های احداث شده در این نقاط، تکنولوژی های ۳G و۴G نصب و راه اندازی شده اند که مشتریان تلفن همراه اول مخابرات می توانند پیام های خود را از طریق صدا و تصویر با سرعت و کیفیت  بالاتر با بهره گیری از اینترنت همراه به مخاطب مورد نظر ارسال کنند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: عملیات احداث این سایت ها در کوتاهترین زمان ممکن و با تلاش و سعی صدر همکارانِ منطقه و با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریال صورت گرفته است که با انجام درایو تست نیز کیفیت ارائه تکنولوژی های نصب شده بر روی این سایت ها کنترل و تایید شده اند.

حکمت به نوسان تعداد مشتریان به واسطه مجاورت مراکز دانشگاهی و آموزشی، تفریح گاه ها و نقاط گردشگر پذیر در شهرک زاگرس، ساحلی و فاز دو شهرک سعدی سنندج اشاره کرد و گفت: این اقدام شرایط ارائه خدماتِ با کیفیت را در زمان های مختلف به مشتریان فراهم آورده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد: درحال حاضر ٨١٥ سایت BTS با تکنولوژی های ۳G، ۲G و ۴G  در استان وجود دارد که به دو میلیون و ۲۲۹ هزار و ۷۳۹ مشترک تلفن همراه خدمات ارائه می دهد.

وی برنامه های در دست اقدام مخابرات در راستای ایجاد سایت های جدید تلفن همراه را اعلام کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده نسبت به نصب و راه اندازی این سایت ها در نقاط دارای اولویت اقدام خواهد شد.

کد خبر: ۷۷٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha