۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
معامله‌گران بازار بورس، در وضعیت وزن‌کشی هستند
کارشناس بازار سرمایه:

معامله‌گران بازار بورس، در وضعیت وزن‌کشی هستند

دارابی، کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: افرادی که با دورنمای طولانی مدت – مثبت – به بازار سرمایه ورود پیدا کرده‌اند، در این روزها سهم‌های متعددی را خرید می‌کنند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، همایون دارابی با اشاره به نوسان‌های بازار بورس در ۱۰ شهریور ۹۹، گفت: بازار بورس در روز دوشنبه، روز پر حجمی را تجربه کرد.

وی افزود: در هفته گذشته بازار بورس روند اصلاحی پیش گرفت و در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته‌گذشته، با تصمیمات خوبی به سمت بازگشت و خوب شدن حرکت کرد.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به این که چهارشنبه‌ی هفته گذشته در بورس روز خوبی بود، اظهار داشت:‌ نوسان بازار سرمایه در دهم شهریور باعث شد تا شاخص مثبت باشد.

وی با اشاره به این که در حال حاضر بازار بورس مسیر نوسانی دارد، توضیح داد: افرادی که با دورنمای طولانی مدت – مثبت – به بازار سرمایه ورود پیدا کرده‌اند، در این روزها سهم‌های متعددی را خرید می‌کنند.

همایون دارابی با بیان این که در هفته گذشته قیمت‌های سهم‌های مختلف در سطح خوبی قرار گرفته‌ بودند، اظهار داشت: در این هفته قیمت‌های سهم‌ها وضعیت خوبی دارند.

وی با اشاره به این که برخی از افراد فعال در بازار سرمایه در حال شناسایی سود هستند، عنوان کرد: اکثر نمادهای بازار در دهم شهریور حجم‌های بسیار بالایی را تجربه کردند.

این کارشناس بازار بورس با بیان این که معامله‌گران این بازار به برخورد شدید عرضه و تقاضا توجه می‌کنند، عنوان کرد: معامله‌گران مختلف میزان عرضه و تقاضای نمادهای مختلف را بررسی می‌کنند و منتظر هستند تا کف یکی از بال‌های عرضه و تقاضا بر دیگری چیره شود.

وی با اشاره به این که معامله‌گران بازار بورس، در وضعیت وزن‌کشی هستند، افزود: تا زمانی ابلاغ گزارش‌های ۶ ماهه، وضعیت نوسانی مثبت و منفی در بازار بورس ادامه پیدا می‌کند.

همایون دارابی با اشاره به بهترین زمانِ خرید سهم در بازار بورس، توضیح داد: اکثر متخصصان حوزه بازار سرمایه توصیه می‌کنند که سهم‌های با تعداد بالا باید در زمانی خریداری شوند که بازار در وضعیت منفی فرو رفته است، در حالی که افراد عادی در وضعیت منفی بازار تحت تاثیر هیجان و جو موجود بیش از خرید به فروش روی می‌آورند.

وی تاکید داشت: بازار بورس برای کسانی که در کسب سود عجله دارند، بازار خوبی نیست.

کد خبر: ۳۸٬۹۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha