۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
حریق، ۶ میلیارد تومان به لنج‌های صیادی خسارت زد
مدیر روابط عمومی بنادر و دریانوردی هرمزگان:

حریق، ۶ میلیارد تومان به لنج‌های صیادی خسارت زد

ادهم رضوانی درباره خسارت‌های مالی حریق در بندر جاسک گفت: براساس برآوردهای اولیه ۶ میلیارد تومان خسارت دراین حادثه به لنج‌ها وارد شده است.

 ادهم رضوانی، مدیر روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار درباره حریق ۴ فروند لنج صیادی در بندر جاسک گفت: علت وقوع حادثه همچنان در دست بررسی است، اما به گفته فرماندار شهرستان جاسک به‌نظر می‌رسد جوشکاری در یکی از لنج‌های حادثه دیده علت شروع حریق بوده است.

رضوانی افزود: به‌دلیل باد شدیدی که دیروز در استان هرمزگان در جریان بود و جنس فایبرگلاس لنج‌ها آتش به سرعت به لنج‌های کناری سرایت کرد و باعث سوختن کامل ۴ لنج صیادی شد.

مدیر روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ تلفات جانی در پی نداشت اظهار کرد: در این حادثه ۴ لنج به‌طور کامل سوخت و ۲ لنج نیز دچار آسیب شد که با اطفاء به‌موقع و جداسازی آن‌ها از محل حادثه از سوختن کامل آن‌ها جلوگیری شد. ۱۲ لنج دیگر نیز که در این بندر بودند به محل امن برده شده و از سرایت حریق به آن‌ها جلوگیری شد.

وی درباره خسارت‌های مالی این حریق نیز گفت: براساس برآوردهای اولیه ۶ میلیارد تومان خسارت دراین حادثه وارد شده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در عملیات اطفاء حریق تیم‌های امداد و نجات سازمان بنادر و دریانوردی، یدک کش آتشخوار نداجا، مرکز آتش نشانی شهرستان جاسک، آتش نشانی ندسا، آتش نشانی پدافند نیروی هوایی و شناور همیار ناجی مشارکت داشتند و طی یک عملیات ساعته موفق به خاموش کردن آتش شدند.

کد خبر: ۳٬۷۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha