۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
قطعه راهسازی «کنجانچم» در محور ایلام-مهران تا پایان سال تکمیل می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:

قطعه راهسازی «کنجانچم» در محور ایلام-مهران تا پایان سال تکمیل می‌شود

ایلام- مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: باند دوم قطعه پنج کیلومتری منطقه کنجانچم در بزرگراه ایلام- مهران تا پایان سال تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی اصغر کاظمی صبح سه شنبه در بازدید از عملیات اجرایی احداث باند دوم قطعه پنج کیلومتری منطقه کنجانچم در بزرگراه ایلام- مهران از تکمیل آن تا پایان سال جاری در صورت تأمین اعتبار خبر داد.

وی گفت: با توجه به توپوگرافی منطقه کنجانچم و وجود رودخانه پر پیچ و خم آن و به لحاظ بحث پدافند غیر عامل، باندهای  بزرگراه ایلام- مهران در این منطقه از هم جدا شده و در دو طرف رودخانه قرار می گیرند.

کاظمی ادامه داد: به این منظور مسیر موجود به عنوان مسیر رفت اصلاح و بهسازی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اظهار کرد: در این مسیر پل بزرگ کیلومتر ۵۶ برای حذف چند پیچ پر حادثه در حال احداث است و در باند برگشت یک پل بزرگ به طول ۱۱۰ متر با پنج دهانه احداث شده و عملیات احداث پنج کیلومتر این باند در حال انجام است.

وی هزینه احداث باند دوم منطقه کنجانچم با وجود پل‌های بزرگ و کوچک و حجم عظیم خاکبرداری وخاکریزی را بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از این قسمت بزرگراه ایلام- مهران خواهیم بود.

کد خبر: ۳۱٬۰۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha