۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
آیین نامه ضریب حقوق کارکنان اصلاح شد| مسیر خدمت‌رسانی به مردم ادامه می‌یابد
سخنگوی دولت:

آیین نامه ضریب حقوق کارکنان اصلاح شد| مسیر خدمت‌رسانی به مردم ادامه می‌یابد

بهادری، سخنگوی دولت گفت: نظر دولت این است که آزمون دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

به گزارش بازار، علی بهادری جهرمی در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به برگزاری جلسات هیات دولت در روز گذشته و امروز، اظهار کرد: جلسه روز گذشته هیات دولت که همزمان با تفحص بالگرد سانحه‌دیده بود، برگزار شد و امروز هم جلسه فوق العاده هیات دولت به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

وی ادامه داد: محور اصلی صحبت‌های اعضای هیات دولت این بود که باید مسیر خدمت‌رسانی به مردم ادامه یابد. رئیس جمهور همواره تاکید داشت که مسیر خدمت که وظیفه ماست نباید هرگز با وقفه‌ای همراه شود. رئیس جمهور تاکید داشت روز تعطیلی برای مردم است و کسی که مسئولیت گرفته است باید مضاعف کار کند لذا نظر اعضای هیات دولت این بود که این مسیر را باید با سرعت مضاعف ادامه دهیم.

سخنگوی دولت همچنین گفت: در جلسه هیات دولت آیین نامه ضریب حقوق کارکنان اصلاح شد. لایحه موافقت‌نامه ایران و سوریه نیز به تصویب رسید. اعلام پذیرش درباره یک کنوانسیون بین‌المللی در خصوص استرداد مجرمان و محکومان هم به تصویب رسید. همچنین از روز گذشته معاون اول ۶ کمیته اجرایی برای مدیریت امور این ایام از جمله کمیته اجرایی، حقوقی، اقتصادی، رسانه و بین‌الملل ایجاد کرده اند. علی باقری با دستور معاون اول رئیس جمهور مسئول کمیته بین‌الملل شد. وزیران اقتصاد، صمت، کشاورزی، رییس بانک مرکزی و برنامه و بودجه هم گزارش هایی ازائه دادند. جلسات دیگری هم در سایر نهادها برگزار شده است و یکی از برکات وجود رئیس جمهور که با شهادتش هم ادامه دار شد، وفاق و تعامل نزدیک قوا بود.

بهادری جهرمی افزود: درخواست‌های زیاد خارجی برای حضور در مراسم داشته‌ایم که کمیته اجرایی که مسئولیت آن با معاون اجرایی است، مسئولیت برنامه ریزی مراسم را بر عهده دارد و پس از نهایی شدن برنامه‌ها، به مردم اطلاع‌رسانی می شود. تصمیم دولت است که آزمون دانش آموزان منظم برگزار می شود.

کد خبر: ۲۸۸٬۰۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha