۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱
۳۵۰ میلیون دلار تجهیزات ساخت باراول در صنعت نفت تولید شد
معاون وزیر در گفت‌وگو با بازار:

۳۵۰ میلیون دلار تجهیزات ساخت باراول در صنعت نفت تولید شد

بوشهر- خجسته مهر معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران گفت: در یکسال اخیر، بیش از ۳۵۰ میلیون دلار تجهیزات ساخت باراول در صنعت نفت تولید شد.

محسن خجسته مهر در گفت وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توسعه زیرساخت های صنعت نفت در سال ۱۴۰۳ مورد توجه و تاکید قرار دارد و برای تحقق جهش تولید، نقش صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و پالایش تعیین کننده است.

وی افزود: پارس جنوبی به عنوان یک منطقه راهبردی و مهم، در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد که اجرای طرح های فشارافزایی سکوهای پارس جنوبی از مهم ترین طرح های تاریخ نفت و گاز است.

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران خاطر نشان کرد: در حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور طی یکسال اخیر شاهد اتفاقات خوبی در صنعت نفت هستیم که امیدواریم این روند تداوم یابد.

خجسته مهر از ساخت ۳۵۰ میلیون دلار تجهیزات ساخت باراول در صنعت نفت خبر داد و تصریح کرد: این مهم موجبات تقویت خلاقیت و فناوری در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی است.

وی اضافه کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، در حوزه بالادست صنعت نفت نیز اقدامات خوبی انجام شده و به طور میانگین، سالانه ۶.۵ میلیارد دلار پروژه در کشور اجرایی شده است.

معاون وزیر نفت گفت: کیفیت اجرای پروژه های صنعت نفت مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

کد خبر: ۲۸۷٬۹۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha