۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
دعوت از ایرانیان خارج کشور برای مشارکت در طرح‌های اقتصادی و گردشگری منطقه آزاد اروند
مدیر مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور در اروند:

دعوت از ایرانیان خارج کشور برای مشارکت در طرح‌های اقتصادی و گردشگری منطقه آزاد اروند

آبادان- مدیر مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور در منطقه آزاد اروند از دعوت ایرانیان خارج از کشور برای مشارکت در طرح‌های اقتصادی و گردشگری منطقه آزاد اروند خبر داد.

امیرهوشنگ بابامرادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بنا به گفته رئیس سازمان ثبت احوال کشور تاکنون هیچ دستگاهی اطلاعات دقیقی از آمار ایرانیان خارج از کشور ندارد ولی حدود ۴ تا ۴.۵ میلیون نفر ایرانیان خارج از کشور زندگی می‌ کنند.

وی افزود: به طور حتم فعالان اقتصادی بسیاری در بین ایرانیان خارج از کشور حضور دارند که بر همین اساس دعوت از ایرانیان خارج کشور برای مشارکت در طرح های اقتصادی و گردشگری منطقه آزاد اروند جزو برنامه های ما است.

مدیر مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور در منطقه آزاد اروند تاکید کرد: ظرفیت های اقتصادی و گردشگری مطلوبی در محدوده منطقه آزاد اروند وجود دارد و بسته های سرمایه گذاری در این خصوص تدوین شده که آنها را در اختیار ایرانیان خارج از کشور قرار خواهیم داد.

بابامرادی عنوان کرد: بر اساس سیاستگذاری فعلی سازمان منطقه آزاد اروند، طرح های اقتصادی در زمینه های مختلف با مشارکت بخش خصوصی انجام می شود و نگاه این سازمان به بخش خصوصی کاملا حمایتی است.

کد خبر: ۲۸۷٬۷۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha