۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
تحلیل آنچین بیت کوین برای کوتاه مدت|نهنگ های بازار رمزارزها فعال شدند
تحلیل on-chain بیت کوین

تحلیل آنچین بیت کوین برای کوتاه مدت|نهنگ های بازار رمزارزها فعال شدند

با توجه به کاشه قیمت ارز ها و به دنبال آن، تحرکات سازمانی و نهنگ ها بنظر می آید خرید های بزرگ بیشتر شده و سرمایه گذاران به اهداف بالای ارز رمزهاها در بلند مدت اعتقاد زیادی دارند.

هادی بهرامی؛ بازار: تحلیل آنچین on chain نوعی از تحلیل‌ های نوظهور در بازار ارز های دیجیتال است که شامل بررسی اصول سرمایه ‌گذاری، فعالیت تراکنش‌ های یک توکن و داده‌ های بلاکچین آن میشود. در این مقاله به بررسی کوتاه مدت داده های درون زنجیره ای بیت کوین خواهیم پرداخت تا بتوانیم قیمت آن را از طریق تحرکات شبکه ای و نقدینگی پیش بینی کنیم.


کاهش واریز بیت کوین به صرافی ها!
تعداد آدرس هایی که بیت کوین به صرافی ها ارسال میکنند به طور پیوسته در حال کاهش است و آخرین باری که در چنین سطوحی قرار داشتیم، سال ۲۰۱۵ بود که بازار بعد از آن، رشد خوبی را تجربه کرد و این خبر میتواند برای بازار و مثبت تلقی گردد.


خرید ۶ هزار اتریوم توسط یک نهنگ!
یک نهنگ که طی یک هفته پیش ۱۰ هزار اتریوم خریده بود، چند روز پیش مجددا ۶۰۳۰ اتریوم خریداری کرد.


ترامپ از کسب و کار های کریپتویی حمایت میکند!
دونالد ترامپ قول داد در صورت پیروزی در انتخابات، از کسب و کار های کریپتویی در آمریکا حمایت کند.


توقف خرید بیت کوین توسط صندوق ها!
۵ صندوق در سه روز گذشته هیچ خریدی نداشتند و تنها دو ETF کمی بیت کوین خریدند.


رشد مقدار اتریوم های استیک شده!
در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ میلادی، تعداد اتریوم های استیک شده به میزان ۹ درصد افزایش داشته است که یکی از دلایل این مشارکت برا استیک کردن اتریوم، مربوط به پروژه آیگن لیر است.


عمر بیش از ۳ سال بیت کوین های جابجا نشده!
داده های درون زنجیره آنچین نشان میدهند که تعداد آدرس هایی که بیش از ۳ سال است بیت کوین هولد میکنند، سقف جدیدی ثبت کرده و ۴۶ درصد از کل بیت کوین های بازار، متعلق به این گروه است!


نهنگ ها دست از خرید نمیکشند!
امروز دو نهنگ ۷۹۱ بیت کوین دیگر خریداری کردند. یکی از این آدرس ها ۴۷۳۶ بیت کوین با میانگین قیمت ۶۵۲۶۴ دلار و دیگری حدود ۷۹۰ بیت کوین با میانگین قیمت ۴۵۱۵۶ دلار در اختیار دارد!


شاخص ترس و طمع
در حال حاضر شاخص در محدوده ۶۴ قرار دارد و نشان میدهد نسبت به دیروز و بخصوص ماه گذشته که ۷۴ بود کاهش یافته است. همانطور که در مقاله گزارشی هفته گذشته گفته شد، شاخص ترس و طمع نزدیک به مقاومت چند ساله طمع بود که عمل کرد و بازار را کاهشی کرد؛ اما در حال حاضر هنوز هم احتمال سقوط ۳۰ تا ۵۰ درصدی بازار تا ۵ ماه پس از هاوینگ اتفاق افتاده وجود دارد.

کد خبر: ۲۸۷٬۵۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حسن IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      0 0
      کاملا دروغ وشایعه سازی بابرنامه هست،بعدازچندسال تجربه توزمینه رمزارزوکریپتو به تازگی متوجه شدم که رمزارزهای مختلف بخصوص بیت کوین درهرکشوری تعدادی حقوق بگیرداره که وقتی بازاردرحال سقوط واصلاحه وسرمایه گزارها تحت تاثیراین اصلاحها ازبازاردرحال خروجند باشایعاتی ازقبیل رشدهای چشمگیروسودهای لحظه ای واخباردروغ سعی دربازگرداندن افراد به بازارهای درحال سقوط هستندوهدفشون ضرروزیان به مردم برای منافع شرکتها وصرافیهای صاحب رمزارزها هستندکه سرپا بمونند وورشکست نشند چون درواقع باخروج سرمایه گزاران ازبازاررمزارزها پیشتیبانی براشون وجودنداره ،خواهشا هوشیارباشید