۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
هشدار بارش سیل آسا به ۲۱ استان کشور
سازمان هواشناسی اعلام کرد

هشدار بارش سیل آسا به ۲۱ استان کشور

سازمان هواشناسی امروز برای ۲۱ استان بارش شدید باران همراه با تگرگ پیش بینی و اعلام کرد: بارش‌ها تا شنبه در اکثر نقاط کشور ادامه خواهد داشت.

به گزارش بازار، پیش بینی کلی بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی، امروز و فردا در مناطقی از اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، یزد، شمال سمنان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، اصفهان، کرمان، فارس، بوشهر، نیمه شمالی آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز و تهران افزایش ابر رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

همچنین برای جمعه در مناطقی از شمال غرب استان‌های ساحلی دریای خزر شمال شرق شرق جنوب جنوب شرق و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی در امتداد رشته کوه البرز و نقاطی از مرکز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که طی این روز شدت بارش در شمال شرق و نوار شمالی کشور است.

شنبه در نوار شمالی و برخی مناطق نوار شرقی کشور بارش و وزش باد شدید انتظار می‌رود و یکشنبه بارش در سواحل غربی دریای خزر و شمال غرب کشور تشدید شده و در دامنه‌های جنوبی البرز نوار شرقی و بخش‌هایی از مرکز کشور نیز رگبار و رگبار و رعد و برق گاهی همراه با وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

خلیج فارس و تنگه هرمز طی پنج روز آینده دریای عمان شنبه و یکشنبه و دریای خزر از شنبه تا دوشنبه مواج است.

کد خبر: ۲۸۷٬۳۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha