۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
قابلیت انتقال شماره مجازی گوگل ویس

قابلیت انتقال شماره مجازی گوگل ویس

گوگل ویس پلتفرمی جهانی است که در سال‌های جدید رونمایی شده‌است.

به گزارش بازار، گوگل ویس پلتفرمی جهانی است که در سال‌های جدید رونمایی شده‌است. این نرم افزار یک برنامه مخابراتی است که برای تماس‌های صوتی و تصویری رونمایی شده است. این برنامه دارای قابلیت‌های زیادی است که موجب کاهش هزینه‌های کاربران شده‌است. از مهم‌ترین قابلیت‌های آن می‌توان به تماس‌های طولانی مدت، ارسال پیام به سراسر جهان، گرفتن رونوشت از پیام و امکان دریافت چند تماس هم‌زمان اشاره کرد. این پلتفرم قابلیت تبدیل پیام صوتی به متن را هم دارد. در ادامه بیشتر به قابلیت‌های این پلتفرم بین‌المللی پرداخته می‌شود.

شماره مجازی برای چه کسانی مناسب است؟

گوگل ویس سیستمی فوق‌العاده است که قابلیت‌های منحصر به فردی دارد.‌ با توجه به اینکه این پلتفرم امکان دائمی بودن و خصوصی شدن تماس صوتی و تصویری را دارد، نیاز گروه زیادی از کاربران را برآورده می‌سازد. تمامی حرف و مشاغل با داشتن یک شماره مجازی گوگل و اکانت می‌توانند در تمامی پلتفرم‌ها و سرویس‌ها هویت خود را احراز کرده و به کار مشغول شوند. با خرید یک شماره گوگل کاربران می‌توانند از پلتفرم‌های واتساپ و تلگرام استفاده کرده و کسب و کار ادامه دهند.‌

تمامی کاربرانی که به مشاغل اینترنتی می‌پردازند، یا دارای فروشگاه‌های اینترنتی، هستند می‌توانند از این پلتفرم استفاده کنند. شماره‌های دائمی ایرانی امکان برقراری ارتباط با بسیاری از کشورهای جهان را ندارند وافراد مجبور به خرید شماره مجازی هستند.

توریست‌های جهانی، تاجران بین‌المللی، ورزشکاران حرفه‌ای و خلبانانی که مرتب در حال سفر هستند، می‌توانند از شماره مجازی گوگل استفاده کنند.

کاربرانی که چند خط تلفن دارند و مدیریت خطوط تلفن برایشان دشوار است، می‌توانند از شماره مجازی استفاده کنند.‌

افرادی که مرتب خط تلفن خود را تغییر می‌دهند، برای پرداخت هزینه‌ها دچار مشکل می‌شوند، خرید شماره مجازی گوگل ویس بهترین گزینه و پیشنهاد است. افرادی که به علت تعدد تماس دوست دارند، بعضی از تماس‌های خود را ذخیره کنند، استفاده از گوگل ویس توصیه بسیار خوبی است.

تمامی افرادی که در حال سفرهای تحقیقاتی هستند و نیاز به تماس‌های طولانی مدت هم دارند، می‌توانند از این پلتفرم مفید کمک بگیرند.

دانشجویان بین‌المللی که در کشورهای دیگر مشغول به تحصیل هستند با خرید شماره مجازی با داخل کشور ارتباط صوتی و تصویری خواهند داشت.‌

سرویس های قابل پشتیبانی گوگل ویس

گوگل ویس پلتفرمی محبوب و کارآمدی است که کاربران زیادی را به سوی خود جلب کرده است. گوگل ویس با دادن خدمات فوق‌العاده همواره بهترین و کم‌هزینه‌ترین تماس‌ها را برای مشتریان به ارمغان آورده است.‌

قابلیت انتقال شماره مجازی گوگل ویس

  1. دریافت پیامک‌ نامحدود، با توجه به اینکه گوگل ویس نیاز به شماره مجازی دارد، از تمامی پلتفرم‌هایی که نیاز به سیم کارت دارند، پشتیبانی می‌کند. سرویس گوگل ویس شرایط دریافت و ارسال پیامک‌های رایگان و نامحدود را فراهم کرده است. کاربرانی که مرتب در حال ارسال پیام‌های ریز و درشت هستند، می‌توانند اژ پشتیبانی گوگل ویس در ارسال پیامک استفاده کنند.

  2. پشتیبانی از تماس با جیمیل، کاربرانی که حساب و اکانت گوگل دارند، می‌توانند از طریق صندوق دریافتی ایمیل خود به صورت رایگان با آمریکا و کانادا تماس برقرار کنند. کاربرانی که در ایران هستند، پس از خرید شماره گوکل ویس می‌توانند تمامی تماس‌های خود را ایمن کرده و با تمام جهان ارتباط مستقیم داشته باشند.

  3. استفاده از شماره مجازی برای واتساپ و تلگرام، کاربرانی که شماره مجازی گوگل دارند، می‌توانند برای تلگرام و واتساپ هم از آن استفاده نمایند.‌ در سال‌های اخیر که دیجیتال مارکتینگ راه افتاده است، پلتفرم‌هایی مانند تلگرام ایستگاه خوب و قابل اعتمادی برای تجارت شده است.

با توجه به اینکه ایرانیان امکان خرید و استفاده مستقیم از شماره مجازی ندارند، با خرید غیر مستقیم این برنامه پرکاربرد می‌توانند از پشتیبانی این نرم افزار جهانی برخوردار شوند تا به خرید و فروش، معامله و تجارت بپردازند. پس از خرید شماره مجاری امکان وارد کردن شماره مجازی برای تلگرام و واتساپ مهیا شده و کاربران می‌توانند بدون هیچ محدودیتی با جهان ارتباط داشته باشند.

سخن پایانی

گوگل ویس پلتفرمی است که در سال‌های اخیر توسط گوگل برای رفع نیازهای کاربران به وجود آمده است. این برنامه مفید در برقراری تماس‌های صوتی و تصویری بسیار مفید بوده و افراد با خرید یک شماره مجازی قادر به ساعت‌ها تماس و ارسال پیامک خواهند بود. پلتفرم‌هایی مانند واتساپ و تلگرام هم با این شماره نصب شده و موجب افزایش کسب و کار شده اند. تمامی افراد گردشگر، خلبان، تاجر، ورزشکاران و دانشجویان بین‌المللی امکان استفاده از این برنامه را دارند. این نرم افزار صوتی از تماس صندوق ورودی ایمیل، تلگرام و واتساپ هم پشتیانی می‌کند. کاربران می‌توانند با خرید یک شماره تمامی ادعاهای گوگل ویس را امتحان کنند.


 


 


 

کد خبر: ۲۸۷٬۲۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha