۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
خرید توربو شارژ با مناسب ترین قیمت

خرید توربو شارژ با مناسب ترین قیمت

هدف از تولید توربو شارژ ، تولید موتور سبک با بازدهی بیشتر بود و در نتیجه سیستمی به نام توربو شارژ طراحی و ساخته شد که می تواند قدرت موتور را بیفزاید.

به گزارش بازار، هدف از تولید توربو شارژ ، تولید موتور سبک با بازدهی بیشتر بود و در نتیجه سیستمی به نام توربو شارژ طراحی و ساخته شد که می تواند قدرت موتور را بیفزاید. در ابتدا استفاده از سیستم پرخوران در هواپیما های سریع استفاده می شد و امروزه به صنعت خودروسازی هم راه یافته است. بسیاری از خودرو ها با استفاده از سیستم توربو شارژ ساخته می شوند. توربو شارژ دمنده ای قوی است که موجب افزایش میزان هوای ورودی به سیلندر می شود و در پی آن موجب سوخت بهتر در محفظه ی احتراق ایجاد می گردد. توربو شارژ می تواند به عنوان کمکی موتور عمل کرده و موجب عملکرد بالاتر موتور در سرعت های بالا شود. توربو شارژ با  فراهم نمودن اکسیژن لازم برای سوزاندن سوخت، موجب احتراق آسان می شود. همچنین استفاده از توربو شارژ در خودرو ها موجب افزایش قدرت و شتاب موتور می گردد. با استفاده از توربو شارژ ، به دلیل این که توربو شارژ از دود های اگزوز برای کارکرد خود استفاده می کند، در نتیجه کاهش آلاینده ها را خواهیم داشت. با استفاده از توربو شارژ ، دود موجود در پیشرانه خارج می گردد. استفاده از توربو شارژ موجب افزایش دمای داخلی موتور می گردد. توربو شارژ سیستم مکانیکی است که موجب ورود هوای فشرده به سیلندر های موتور می شود.

مرکز توربو شارژ سنتر ، یکی از تامین کنندگان توربو شارژ و مراکز تعمیر توربو شارژ در کشور است که فروش توربو شارژ برای انواع اتومبیل ها را ارائه می کند. قیمت توربو شارژ در این مجموعه بسیار مناسب است و به صورت اینترنتی در نظر گرفته شده است. برای خرید توربو شارژ به وب سایت این مجموعه مراجعه فرمایید.            

                    

توربو شارژ چیست؟

از مدرن ترین تکنولوژی های خودرو های امروزی ، توربو شارژ است. توربو شارژ یا توربو شارژر  جایگزین موتور های قدیمی شده است و کارایی و راندمان بسیار خوبی دارد. توربو شارژ ، پیشرانه ای است که موجب بالا رفتن قدرت خودرو می شود. استفاده از توربو شارژ ، به دلیل عدم وجود هوای کافی در سیلندر است. همان طور که می دانید برای سوزاندن سوخت ، نیاز به سوخت و هوا به میزان کافی است که با جرقه ای که ایجاد می شود بتواند سوخت به اندازه ی کافی بسوزد تا موتور کشش بیشتری داشته باشد. در موتور های تنفس طبیعی به دلیل این که سوپاپ هوا به سرعت باز و بسته می شود ، فرصت ورود هوای لازم بسیار کم است و به همین دلیل از سیستم توربو شارژ استفاده می شود تا بتوان حجم هوای ورودی به سیلندر را افزایش داد و همچنین قدرت موتور را افزایش داد. با استفاده از توربین گازی، هوای بیشتری به داخل سیلندر ورود پیدا می کند. تعمیر توربو شارژ توسط این مجموعه با هزینه ی مناسب انجام می گیرد.

اجزای تشکیل دهنده ی توربو شارژ

توربو شارژ متشکل از قطعات توربین و کمپرسور است که اصلی ترین بخش توربو شارژ را تشکیل می دهند. هر یک از این اجزا کارکرد مهمی دارند تا در نهایت هوای لازم را به سیلندر انتقال دهند. توربین که قطعه ای فلزی است ، در مسیر گاز های خروجی اگزوز قرار گرفته و انرژی لازم را به دست می آورد. توربین از گاز های خروجی اگزوز انرژی لازم را به دست می آورد و به گردش در می آید. از طرفی توربین به وسیله ی میله ی شفت به کمپرسور متصل است بنابراین با گردش توربین ، میله و کمپرسور به گردش درامده  و کمپرسور متراکم سازی هوا را انجام می دهد. ، کمپرسور با متراکم نمودن هوا ، آن را به سیلندر انتقال می دهد. در برخی از توربو شارژ ها ، خنک کننده ای وجود دارد که پیش از ورود هوا به سیلندر ، هوایی که به دلیل متراکم شدن ، دچار افزایش دما شده است را خنک نموده و سپس به سیلندر وارد می نماید. در زمان آسیب در توربو شارژ، نیاز به تعمیر توربو شارژ پیدا خواهید کرد.

فروش توربو شارژ

مزایای توربو شارژ

استفاده از توربو شارژ دارای مزایای زیادی می باشد و به همین دلیل در خودرو های امروزی استفاده از توربو شارژ بسیار افزایش پیدا کرده است. توربو شارژ یکی از قطعات مهم در خودرو به شمار می رود که به واسطه ی آن موتور در سرعت های بالا کارایی بالاتری خواهد داشت. خرید توربو شارژ بسیار مهم است زیرا باید نمونه ی با کیفیت آن را تهیه کنید. در ادامه می خواهیم به مزایای توربو شارژ بپردازیم:

  • کاهش صدای موتور

یکی از مزیت های استفاده از توربو شارژ ، کاهش صدای موتور در خودرو است. در توربو شارژ، هوا با استفاده از شفت ها و بخش های دیگر فیلتر شده و در نتیجه صدای کمتری ایجاد می شود. بنابراین استفاده از توربو شارژ ، موجب کمتر شنیده شدن صدای موتور می شود.

  • بهبود مصرف سوخت

استفاده از توربو شارژ دارای مزایای زیادی است که یکی از این مزایا ، موتور های توربو شارژ انرژی کمتری مصرف می کنند و از طرفی بهتر کار می کنند. بنابراین علاوه بر افزایش قدرت موتور به دلیل استفاده ی بهینه از سوخت، مصرف سوخت کاهش پیدا می کند. برای خرید توربو شارژ و تعمیر توربو شارژ از طریق سایت این مجموعه ، سفارشتان را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

  • گشتاور بالاتر

سیستم های توربو شارژ ، گشتاور بالایی را ایجاد می کنند. میزان تولید گشتاور در سیستم توربو شارژ  ، در زمانی که دور موتور کوچک است ، افزایش پیدا می کند بنابراین توربو شارژ سیستمی قدرتمند است. موتور های توربو شارژ ، در مقابل موتور های تنفس طبیعی دارای قدرت بسیار بیشتری هستند.

  • قدرت بیشتر

سیستم توربو شارژ  بسیار پر قدرت است و موجب عملکرد بسیار بهتر خودرو می شود. خودرو در سرعت های بالا به واسطه ی وجود توربو شارژ  ، می تواند شتاب بهتری بگیرد و به اصطلاح کم نیاورد. با استفاده از توربو شارژ  ، با هر ضربه ی پیستون ، قدرت بالاتری در اختیار موتور قرار می گیرد.

خرید توربو شارژ با مناسب ترین قیمت

توربو شارژ یکی از قطعات مهم در خودرو است که با استفاده از آن می توان قدرت موتور را در دور های بالا افزایش داد. در صورتی که می خواهید خرید توربو شارژ را انجام دهید، مرکز توربو شارژ بهترین مجموعه برای خرید توربو شارژ با مناسب ترین قیمت خواهد بود. این مجموعه انواع توربو شارژ مناسب برای خودرو های مختلف را در نمونه ی خاصی ارائه می کند. از طریق مرکز توربو شارژ سنتر ، امکان خرید به صورت آنلاین را خواهید داشت. این مرکز معتبر به عنوان وارد کننده ی توربو شارژ یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه ی پخش و تعمیر توربو شارژ می باشد.  

فروش توربو شارژ

فروش توربو شارژ اصل و با کیفیت

خرید توربو شارژ از اهمیت زیادی برخوردار است و توربو شارژ هم مانند هر قطعه ای ممکن است در زمان هایی دچار آسیب شده و به تعویض نیاز پیدا کند و به همین دلیل باید توجه داشته باشید که نوع با کیفیت و اصل توربو شارژ را تهیه کنید. در بازار فروشندگان زیادی در زمینه ی فروش توربو شارژ فعالیت دارند، اما تمام این فروشندگان ، قطعات اصلی را ارائه نمی کنند. به همین دلیل باید به دنبال فروشندگان تخصصی و معتبر باشید تا بتوانید خرید توربو شارژ اصل و با کیفیت را انجام دهید. مرکز توربو شارژ سنتر به عنوان مجموعه ای که دارای سال ها سابقه در زمینه ی فروش توربو شارژ و تعمیر توربو شارژ می باشد، همواره بهترین خدمات رسانی را به مشتریان خود ارائه داده است.

https://turbochargecenter.com/

کد خبر: ۲۸۷٬۲۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha