۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
اظهارات صریح رئیس سازمان بورس در جلسه با سازمان برنامه و بودجه

اظهارات صریح رئیس سازمان بورس در جلسه با سازمان برنامه و بودجه

رئیس سازمان بورس گفت: همان روزی که بند س تبصره ۶ ابلاغ شد، من گفتم که این بند س ابلاغ اخیر را بی‌تاثیر کرد و چون فردا در صحن مطرح می‌شود دقیقا مخالف شعار سال است.

به گزارش بازار، مجید عشقی رئیس سازمان بورس در جلسه با برنامه و بودجه گفت: همان روزی که بند س تبصره ۶ ابلاغ شد، من گفتم که این بند س ابلاغ اخیر را بی‌تاثیر کرد و چون فردا در صحن مطرح می‌شود دقیقا مخالف شعار سال است.

شعار سال این است که «مردم بیایید و مشارکت بکنید تا طرح‌های تولیدی بزرگی انجام گیرد»، در حالی که در این بند گفته می‌شود که «ای مردم شما اگر به تنهایی کاری انجام دهید و شرکت کوچکی ثبت کنید ما کاری به کار شما نداریم»؛ معافیت‌های پذیرش در بورس وجود دارد ولی وای به حال شما اگر در طرح‌های بزرگ مشارکت کنید!

مثلاً پتروپالایش شهید سلیمانی را راه بیندازید؛ ما کل معافیت‌ها را برمی‌داریم و پدرتان را هم در می‌آوریم! این بند س یک تناقض کلی با شعار سال دارد!

این بند س را ما با آقای قالیباف صحبت کردیم ولی کسی در کمیسیون تلفیق گردن نگرفت که چه کسی این موضوع را اضافه کرده است. شاید افراد حاضر در مرکز پژوهش‌ها و بعضی از دوستان ما در وزارت اقتصاد زحمتش را کشیده باشند.

کد خبر: ۲۸۷٬۰۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha