۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
ساخت مسکن به روش خودمالک در دستور کار مدیران گلستانی قرار دارد
معاون امور عمرانی استاندار گلستان: 

ساخت مسکن به روش خودمالک در دستور کار مدیران گلستانی قرار دارد

گرگان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: با توجه به کمبود زمین در استان گلستان ساخت و تولید مسکن به روش خودمالک در دستور کار مدیران استانی قرار دارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سیدمهدی مهیائی در اولین جلسه شورای مسکن سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: بر اساس برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی به گلستان، در استان طی چهار سال تعهد ساخت بیش از ۹۲ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی را داریم

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان افزود: در سه سال ابتدایی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بیش از ۶۶ هزار واحد مسکونی در قالب مسکن شهری و روستایی در گلستان در حال ساخت است.

وی گفت: در حوزه مسکن شهری بالغ بر ۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب خودمالک در دست احداث بوده و حدود ۶ هزار واحد دارای قرارداد مشارکت مدنی با بانک هستند.

وی بیان کرد: با توجه به کمبود زمین در استان گلستان ساخت و تولید مسکن به روش خودمالک در دستور کار مدیران استانی قرار دارد.

مهیائی تصریح کرد: نوسازی مسکن در بافت های فرسوده شهری یکی دیگر از روش های عرضه مسکن در گلستان بوده و در این حوزه جزو ۱۰ استان برتر کشور هستیم.

کد خبر: ۲۸۷٬۰۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha