۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
رفع معضل کم‌آبی و احقاق حقوق کشاورزان گرمساری
مدیر جهاد کشاورزی گرمسار خبر داد؛

رفع معضل کم‌آبی و احقاق حقوق کشاورزان گرمساری

گرمسار- جورابلو مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار از رفع معضل کم‌آبی و احقاق حقوق کشاورزان گرمساری خبر داد و گفت: دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به حوزه آبریز حبله رود اختصاص می یابد.

علی جورابلو در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه رفع معضل کم‌آبی و احقاق حقوق کشاورزان گرمساری از منبع آب رودخانه حبله رود در دستور کار قرار گرفت، تاکید کرد: رفع مشکل آب از جمله مهمترین معضلات کشاورزان شهرستان است.

وی افزود: برای رفع معضل کم‌آبی و احقاق حقوق مردم و کشاورزان گرمسار از منبع آب حبله رود یک درخواست ۱۷ بندی همراه با پنج بند الحاقی در راستای رفع بحران کم‌آبی در شهرستان گرمسار به وزارت نیرو ارائه‌شده است.

مدیر جهاد کشاورزی گرمسار بیان کرد: دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبار شش هزار میلیارد ریالی استان سمنان به مشکل تامین آب گرمسار اختصاص داده می‌شود.

جورابلو بیان کرد: استفاده قانونی کشاورزان گرمساری از حق آبه این رودخانه برای تولید یکی از مطالبات جدی کشاورزان منطقه است.

وی با بیان اینکه جلوگیری از برداشت غیرمجاز از رودخانه حبله رود و حذف کشت‌های بی‌ضابطه در بالادست وحوضه آبریز رودخانه حبله رود در کنار اختصاص سهم ۹۱ درصدی سهم شهرستان گرمسار از سد نمرود، خواسته های مطرح شده توسط مردم و کشاورزان این شهرستان درباره کم آبی محسوب می شود.

کد خبر: ۲۸۷٬۰۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha