۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶
تاسیس شعبه رسیدگی ویژه تجار و بازرگانان در گلستان
رئیس کل دادگستری استان گلستان خبر داد؛

تاسیس شعبه رسیدگی ویژه تجار و بازرگانان در گلستان

گرگان- رئیس کل دادگستری استان گلستان تاسیس شعبه رسیدگی ویژه تجار و بازرگانان را یک ضرورت برای استان برشمرد و گفت: برای حل برخی اختلافات بین تجار ایرانی و ترکمنی یا مباحثی از این دست، این شعبه ایجاد شد

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکمنستان، برای طرح برخی مشکلات تجار و بازرگانان با رئیس کل دادگستری استان گلستان دیدار و گفتگو کرد.

حیدر آسیابی با بیان اینکه این دستگاه از توسعه صادرات ایران و با ترکمنستان حمایت همه جانبه می کند، اظهار کرد: تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت قوه قضائیه برای رونق کسب و کار در بازارچه مرزی ایران و ترکمنستان و بازارچه فعلی به کار می گیریم.

رئیس کل دادگستری استان گلستان تاسیس شعبه رسیدگی ویژه تجار و بازرگانان را یک ضرورت برای استان برشمرد و گفت: برای حل برخی اختلافات بین تجار ایرانی و ترکمنی یا مباحثی از این دست، این شعبه ایجاد شد.

وی ادامه داد: همچنین باید از ظرفیت شورای حل اختلاف در خانه صنعت و معدن استان گلستان و اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکمنستان هم استفاده شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان اعلام آمادگی خود را در رابطه با رونق کسب و کار و حذف رویه های معمول برای رشد صادرات به کشور ترکمنستان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه صادرات در شرایط فعلی به تداوم و رونق تولید کمک خواهد کرد، افزود: بنابراین از صادرات با تمام قوا حمایت خواهیم کرد تا تولید به نفع مطلوب بچرخد.

آسیابی در خاتمه یادآور شد: اگر تورمی وجود دارد باید تلاش کنیم با رونق مراودات تجاری مانع رکود شویم تا چرخ دنده های تولید به حرکت درآید.

کد خبر: ۲۸۶٬۹۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha