۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴
تحریم‌های ایران برای امریکا هزینه بر است| حداقل خود را از یک بازار ۸۵ میلیون نفری محروم ساخته اند
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با بازار

تحریم‌های ایران برای امریکا هزینه بر است| حداقل خود را از یک بازار ۸۵ میلیون نفری محروم ساخته اند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تحریم‌های ایران برای آمریکا هزینه‌های زیادی را به دنبال دارد و به همین خاطر روسای جمهور آمریکا همواره بحث ارتباط با ایران را مطرح می کنند.

شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به فیلم منتشر شده از رئیس جمهور آمریکا در فضای مجازی گفت: رئیس جمهور آمریکا در این فیلم عنوان کرده که در تلاش برای ایجاد ارتباط با جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود واقعیت این است که تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران برای این کشور هزینه و خسارات اقتصادی زیادی را به دنبال دارد چرا که حداقل خود را از یک بازار ۸۵ میلیون نفری محروم می‌سازند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: روسای جمهور آمریکا سعی دارند برای جلب افکار عمومی خود همواره بحث ارتباط با ایران را مطرح کنند و این موضوع را به پیش ببرند.

حیدری خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جو بایدن نیز سعی دارد برای جلب آرای مردم ارتباط با ایران را در دستور کار خود قرار دهد.

وی افزود: البته باید این را بدانیم که آنها هیچگاه خیرخواه ملت ایران نیستند و اگر به دنبال ارتباط با جمهوری اسلامی ایران هستند نیت شان تحمیل خواسته‌های خود به کشور و ملت ما است و از این ارتباط منافعی عاید ملت ایران نخواهد شد.

کد خبر: ۲۸۶٬۶۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha