۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
پالایشگاه چهارم مجتمع پارس جنوبی در ساخت ۹۵۰ قطعه و تجهیزات کلیدی به خودکفایی رسید
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

پالایشگاه چهارم مجتمع پارس جنوبی در ساخت ۹۵۰ قطعه و تجهیزات کلیدی به خودکفایی رسید

بوشهر- سالاری مدیر پالایشگاه چهارم پارس جنوبی گفت: پالایشگاه چهارم مجتمع پارس جنوبی در ساخت ۹۵۰ قطعه و تجهیزات کلیدی به خودکفایی رسیده است.

بهزاد سالاری در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و پالایشگاه چهارم پارس جنوبی در راستای افزایش چشمگیر تولید گاز و فرآوری و شیرین سازی و انتقال به شبکه سراسری اهتمام جدی دارد و امیدوارم در تحقق عملی شعار سال به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیر پالایشگاه چهارم پارس جنوبی خاطر نشان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی در حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور پیشگام و پیشرو است و در یکسال اخیر در این مسیر به توفیقات خوبی رسیده ایم.

سالاری افزود: حمایت و پشتیبانی از جوانان نخبه و شرکت های دانش بنیان، در این مجموعه نهادینه شده و بر اساس آمار موجود نیز، اتفاقات ارزشمندی در این عرصه رقم خورده است.

وی اضافه کرد: در یکسال اخیر ۱۲۰۰ قطعه و تجهیزات کلیدی و مهم در پالایشگاه چهارم پارس جنوبی، ساخته و بومی سازی شده که صرفه جویی ارزی بالایی در بر داشته است.

مدیر پالایشگاه چهارم پارس جنوبی ابراز داشت: خودکفایی در تولید قطعات و تجهیزات پالایشگاهی از موفقیت های کم نظیر در این مجموعه است و به فضل الهی، امسال نیز این روند تداوم خواهد داشت.

سالاری از خودکفایی ساخت ۹۵۰ قطعه و تجهیزات در پالایشگاه چهارم خبر داد و تصریح کرد: این مهم با تلاش متخصصان و جوانان کارآفرین این پالایشگاه محقق شده است.

وی از راه اندازی کارگاه تعمیرات مبدل در پالایشگاه چهارم خبر داد و گفت: خودکفایی در ساخت تجهیزات و قطعات از نتایج مهم راه اندازی این کارگاه تخصصی است.

کد خبر: ۲۸۶٬۴۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha