۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰
دهیاری های گلستان حسابرسی می شوند| عوارض صدور پروانه در روستاها را افزایش ندادیم 
مدیرکل دفتر روستایی استانداری گلستان: 

دهیاری های گلستان حسابرسی می شوند| عوارض صدور پروانه در روستاها را افزایش ندادیم 

گرگان- مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: سالها بود موضوع حسابرسی از دهیاری ها اتفاق نمی افتاد اما اکنون سه سال است که حسابرسی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید کمال محب حسینی عصر چهارشنبه در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: ۶۰ درصد واریزی به حساب دهیاری ها باید صرف اقدامات عمرانی شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان افزود: طی دو سال گذشته نسبت به دو سال مشابه دولت قبل شاهد رشد ۱۷۰ درصدی در حوزه های عمرانی روستاهای گلستان بودیم.

وی با تاکید به اینکه تلاش داریم تا دهیاری ها به سمت خودکفایی و توانمندی پیش بروند، گفت: سالها بود موضوع حسابرسی از دهیاری ها اتفاق نمی افتاد اما اکنون سه سال است که حسابرسی در حال انجام است.

محب حسینی با بیان اینکه سعی کردیم طی دو سال گذشته افزایش قیمتی در صدور پروانه ساخت در روستاها نداشته باشیم، تصریح کرد: در همین بازه زمانی درآمد حاصل از صدور پروانه و کمیسیون ماده ۹۹ در روستاهای استان ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: غیر از درآمد حاصل از صدور پروانه و کمیسیون ماده ۹۹، ۷۸۰ میلیارد تومان هم توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به حساب دهیاری های استان واریز شده است که آخرین واریزی در اردیبهشت ماه مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان بوده است.

کد خبر: ۲۸۶٬۳۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha