۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
۲۷۷.۵ میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه های کشور تولید و برداشت شد
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

۲۷۷.۵ میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه های کشور تولید و برداشت شد

بوشهر- زمانی مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: در سال ۱۴۰۲، بیش از ۲۷۷.۵ میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه های کشور تولید و برداشت شد.

احمد زمانی در حاشیه بازدید از مجتمع گازی پارس جنوبی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تامین گاز فصل زمستان در مناطق سردسیر از دغدغه های مهم مسئولان شرکت ملی گاز ایران است که البته برنامه ریزی دقیقی در این راستا انجام شده است.

وی افزود: امسال با توجه به نامگذاری سال به جهش تولید، نقش پالایشگاه های گازی بویژه مجتمع گازی پارس جنوبی در افزایش چشمگیر تولید بسیار مهم و تاثیرگذار است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران خاطر نشان کرد: اجرای دقیق تعمیرات اساسی پالایشگاه ها، از برنامه های شرکت ملی گاز است و رعایت استانداردهای اچ اس ای و مسائل ایمنی مورد توجه و تاکید قرار دارد.

زمانی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ مجموعا ۲۷۷.۵ میلیارد متر مکعب گاز از پالایشگاه های کشور به شبکه سراسری انتقال پیدا کرد که رکوردی در تولید و فرآورش گاز است.

وی اضافه کرد: سال گذشته، ظرفیت دریافت خوراک پالایشگاه های کشور بیش از ۷.۵ میلیارد متر مکعب افزایش پیدا کرد.

زمانی گفت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای افزایش بهره وری و رشد تولید در تمام پالایشگاه های کشور استفاده می کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

کد خبر: ۲۸۶٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha