۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
نخستین رویداد ملی تبادل فناوری صنعت پزشکی کشور برگزار می‌شود

نخستین رویداد ملی تبادل فناوری صنعت پزشکی کشور برگزار می‌شود

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی تهران گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران هلث در روزهای پایانی اردیبهشت ماه سال جاری، نخستین رویداد ملی تبادل فناوری صنعت پزشکی کشور برگزار می شود.

به گزارش بازار، سعید صادقی امروز سه‌شنبه اظهار داشت: با توجه به سیاست‌گذاری‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شبکه فن‌بازار ملی ایران در رفع نیازهای فناورانه بنگاه‌های اقتصادی و همچنین کمک به ارتقای بهره‌وری در صنایع کشور با استفاده از ظرفیت مراکز فناوری، شرکت‌های دانش بنیان و فناور محور داخلی، در نظر است نخستین رویداد ملی تبادل فناوری صنعت پزشکی کشور در روز دوم نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ (۳۰ اردیبهشت) با حضور کلیه صنایع متقاضی فناوری و شبکه فناوران کشور برگزار می‌شود.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی تهران افزود: در نمایشگاه ایران هلث علاوه بر برپایی پاویون شرکت شهرک‌های صنعتی با حضور واحدهای تولیدی دانش بنیان و صادرات محور فعال در رشته تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، این رویداد نیز پیش‌بینی شده و فراخوان صورت گرفته تا از سراسر کشور نیازهای فناورانه را به شرکت شهرک‌های صنعتی تهران ارسال دارند که تاکنون بیش از ۳۵ نیاز فناورانه واصل شده و پذیرش این فراخوان تا پایان هفته نیز ادامه خواهد داشت.

صادقی ادامه داد: جهت برخورداری از مزایای این رویداد ملی اعم از برگزاری جلسات B۲B با تأمین‌کنندگان نیاز فناوری احصاء شده، کمک به تأمین مالی، ضمانت‌نامه و... نیازها و چالش‌های فناوری خود را در فرم درج شده در لینک شهرک‌های صنعتی ارسال کنید تا اطلاع‌رسانی فناوری‌ها گام مؤثر در توسعه فناوری‌ها در زیست بوم فناوری و نوآوری کشور به صورت عملی اتفاق افتد.

کد خبر: ۲۸۶٬۰۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha