۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
تامین مواد اولیه واحد های تولیدی گلستان از خارج استان| در ماندگاری پول با چالش مواجه هستیم 
رئیس سازمان صمت گلستان انتقاد کرد؛

تامین مواد اولیه واحد های تولیدی گلستان از خارج استان| در ماندگاری پول با چالش مواجه هستیم 

گرگان- رئیس سازمان صمت گلستان گفت: بخش زیادی از مواد اولیه واحد های تولیدی گلستان از خارج استان تامین می شود و این مسئله ماندگاری پول را در استان دچار مشکل می کند. 

به گزارش خبرنگار بازار، درویشعلی حسن زاده صبح یکشنبه در جلسه کمیسیون اقتصاد کلان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان که در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار کرد: بخش زیادی از مواد اولیه واحد های تولیدی گلستان از خارج استان تامین می شود و این مسئله ماندگاری پول را در استان دچار مشکل می کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: به همین دلیل ارزش افزوده عمدتا به استان هایی که تامین کننده مواد اولیه هستند، می رود و استان ما در این زمینه دچار فقر است.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم برنامه هایی که در صنعت، معدن و تجارت پیش بینی کردیم را با کمک بخش خصوصی و از طریق شیوه های نوین تامین مالی محقق کنیم.

وی بیان کرد: بایستی رویکردهای خود در بخش خصوصی را تغییر دهیم و به شفاف سازی مالی توجه کنیم و با استفاده از ظرفیت ها سرعت رشد و توسعه اقتصادی استان را افزایش دهیم زیرا با منابع موجود نمی توانیم در جهش تولید راه به جایی ببریم.

حسن زاده با بیان اینکه سال گذشته در رونق تولید توفیقات چندانی نداشتیم، تصریح کرد: شرکت ها هم باید به صورت زنجیر وار به هم متصل باشند تا بتوانیم در بورس و شیوه های نوین تامین مالی موفق باشیم.

رئیس سازمان صمت گلستان گفت: تلاش داریم در استفاده از شیوه های نوین تامین مالی درکنار تیم اقتصادی استان باشیم.

کد خبر: ۲۸۵٬۷۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha