۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
تولید ۵ میلیون تن اوره و آمونیاک و صادرات بیش از ۸۵۵ میلیون دلاری پتروشیمی پردیس
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

تولید ۵ میلیون تن اوره و آمونیاک و صادرات بیش از ۸۵۵ میلیون دلاری پتروشیمی پردیس

بوشهر- میری لواسانی مدیرعامل پتروشیمی پردیس از تولید ۵ میلیون تن اوره و آمونیاک و صادرات ۸۵۵ میلیون دلاری پتروشیمی پردیس خبر داد.

محمدرضا میری لواسانی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: پتروشیمی پردیس از بزرگترین تولیدکنندگان اوره و آمونیاک در جهان است و رتبه نخست تولید این محصولات در خاورمیانه را در اختیار دارد.

وی افزود: امسال به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و پتروشیمی پردیس در راستای افزایش چشمگیر تولید اوره و آمونیاک از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می برد و به فضل الهی، امسال تمهیدات خوبی اندیشیده شده است.

مدیر عامل پتروشیمی پردیس خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ شاهد تلاش شبانه روزی کارکنان و مدیران پتروشیمی پردیس بودیم به گونه ای که تولید کل اوره به ۳.۱ میلیون تن رسید.

وی اضافه کرد: فروش اوره صادراتی پردیس در سال گذشته به بیش از ۲.۵ میلیون تن رسید که نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۱۶.۹ درصدی را نشان می دهد.

مدیر عامل پتروشیمی پردیس خاطر نشان کرد: تولید آمونیاک نیز در این مجموعه رشد محسوسی داشته و در سال گذشته، ۲.۱ میلیون تن آمونیاک تولید کردیم.

میری لواسانی ابراز داشت: مجموع تولید اوره و آمونیاک در پتروشیمی پردیس طی یکسال اخیر از ۵ میلیون تن، بیشتر شده و امسال باید حد نصاب جدیدی ثبت کنیم.

وی از صادرات اوره به کشورهای مختلف جهان خبر داد و گفت: کشورهای آمریکای لاتین، برخی کشورهای آفریقایی و کشورهای جنوب شرق آسیا از مشتریان اوره پتروشیمی پردیس هستند.

مدیرعامل پتروشیمی پردیس ابراز داشت: در یکسال اخیر ۸۵۵ میلیون دلار درآمد ارزی توسط پتروشیمی پردیس کسب شده که رکورد جدیدی محسوب می شود.

کد خبر: ۲۸۵٬۴۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha