۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار گلستان برگزار می‌شود
رئیس سازمان صمت گلستان:

نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار گلستان برگزار می‌شود

گرگان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از برگزاری اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار گلستان در شهر گرگان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان، درویشعلی حسن زاده اظهار کرد: نمایشگاه خدمات کسب و کار از هفتم لغایت نهم خردادماه ۱۴۰۳ در گرگان برگزار می‌شود و ارائه دهندگان خدمات کسب و کار با هدف معرفی امکانات و توانمندی‌های خود در اولین دوره برگزاری این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان این‌که این نمایشگاه سه روزه در محل کارخانه نوآوری گرگان برگزار می‌شود، ادامه داد: نمایشگاه در ساعات ۱۵ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است و تمامی فعالان خصوصی و دولتی در حوزه کسب و کار در این نمایشگاه حضور دارند و فرصتی مناسب برای تقویت ارتباطات B2B در سطح استانی و ملی فراهم می‌شود.

وی هدف اصلی این نمایشگاه تخصصی را معرفی خدمات شرکت‌ها و موسسات ارائه دهنده خدمات کسب و کار عنوان کرد و گفت: نمایشگاه‌های کسب و کار فرصتی عالی فراهم می‌کند تا کسب و کارهای مختلف در فضایی مناسب گرد هم ‌آیند و آخرین دستاوردها، خدمات و توانایی‌های منحصر به‌ فرد خود را به نمایش بگذارند.

حسن زاده در ادامه با اشاره به محوریت نمایشگاههای خدمات کسب و کار، توضیح داد: شرکت‌ها و کسب و کارها در این رویداد نمایشگاهی خدمات مختلف قابل ارائه به مجموعه‌های صنعتی، معدنی و بازرگانی را در قالب رسانه‌های چاپی، مالتی مدیا، الکترونیک و یا شیوه‌هایی نظیر رونمایی از پلتفرم یا محصول و خدمت جدید خود، به نمایش می‌گذارند که می‌تواند کنشی موثر و بسیار مفید در این حوزه باشد.

وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه که شرکت کیفیت سازان مجری برگزاری آن است؛ جلسات هم‌اندیشی میان کارآفرینان و صاحبان کسب وکارها با مدیران شرکت‌ها و موسسات ارائه دهنده خدمات کسب و کار برگزار می‌شود. هم چنین، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و جلسات مشاوره با مشاوران کسب و کار نیز از دیگر بخش‌های این رویداد است.

رئیس سازمان صمت گلستان از حضور مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز در این رویداد خبر داد و افزود: جلسات مذاکره اتاق‌های بازرگانی، کانون‌ها، سندیکاها و اتاق‌های صنعت و معدن با کارآفرینان و همچنین پرسش و پاسخ مستقیم با مدیران و کارآفرینان صنایع مرتبط و معرفی قابلیت‌های اصناف از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه ۳ روزه به شمار می‌رود.

وی شرکت کنندگان نمایشگاه خدمات کسب و کار گلستان را بیش از پنجاه نوع مختلف خدمات در این حوزه برشمرد و گفت: ارایه دهندگان خدمات سرمایه‌گذاری کسب و کار، خدمات حسابداری، خدمات مشاوره کسب و کار، روانشناسی کسب و کار، خدمات فناوری، نوآوری و هوشمندسازی کسب و کار، خدمات آموزشی و توانمندسازی، مدیریت زنجیره تامین، خدمات طراحی و تاسیس کارخانه، خدمات احیا و بازآفرینی کسب و کارهای غیر فعال، خدمات مشاوره حقوقی کسب و کار، خدمات بیمه و امور مالیاتی و ... از جمله شرکت کنندگان این رویداد هستند.

کد خبر: ۲۸۴٬۹۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha