۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
۷ هزار واحد مسکونی در شهرک جوانان تبریز احداث می شود
شهردار تبریز:

۷ هزار واحد مسکونی در شهرک جوانان تبریز احداث می شود

تبریز- شهردار تبریز گفت: ۷ هزار واحد مسکونی در زمینی به مساحت ۱۳۵ هکتار در شهرک جوانان احداث می شود.

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار در جریان بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی تبریز ضمن تشریح ابعاد مختلف اجرای این پروژه‌ها، توسعه زیرساخت‌های شهری را مهمترین هدف مدیریت شهری تبریز برشمرد گفت: برای تحقق هدفگذاری های کلان مدیریت شهری ۳۰ هزار میلیارد تومان بودجه برای امسال پیش بینی کرده‌ایم.

هوشیار با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی تکمیل پروژه مجموعه ورزشی استخر ستارخان افزود: این پروژه در بافت متراکم منطقه و در مساحت ۱۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ ۹۰ میلیارد تومان به همراه احداث ساختمان اداری با مساحت ۷۰۰ مترمربعی در حال اجرا است.

وی در بازدید از زمین چمن مصنوعی ستارخان با اشاره هدف‌گذاری مدیریت شهری برای اجرای ۵۵ پروژه ورزشی افزود: این زمین ورزشی هشتمین چمن مصنوعی بزرگ در شهر بوده و آماده بهره برداری جهت استفاده شهروندان این منطقه قرار گرفته است برهمین اساس افزایش سرانه‌های ورزشی از جمله رویکردهای شهرداری است که امسال نیز تداوم خواهد داشت.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه ۷ هزار واحد مسکونی در زمینی به مساحت ۱۳۵ هکتار در شهرک جوانان احداث خواهد شد، یادآور شد: ۵۰ هکتار از این اراضی برای توسعه فضای سبز در نظر گرفته شده است و همچنین برنامه شهرداری در شهرک جوانان، احداث و تحویل ۱۲۰۰ واحد مسکونی در سال جاری است.

هوشیار در بازدید از پروژه احداث ساختمان بحران و کنترل هوشمند ترافیک اظهار کرد: این پروژه به منظور کاهش ترافیک معابر با استفاده از هوشمندسازی در حال اجرا است.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه مرکز کنترل ترافیک را ۴۵ درصد خواند و گفت: این مرکز در ۷۵۰۰ مترمربع اعیانی در پنج طبقه در حال احداث بوده و نقش مؤثری در کنترل ترافیک در مواقع بحرانی خواهد داشت.

بازدید از روند اجرای جاده جوان ورزشگاه یادگار امام (ره) و همچنین پروژه فرهنگی و گردشگری مقبره الشعرا از دیگر بخش‌های بازدید امروز استاندار آذربایجان شرقی بود.

کد خبر: ۲۷۹٬۸۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha