۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
پرداخت ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی فرشبافی در استان زنجان
رئیس اداره فرش سازمان صمت زنجان خبر داد؛

پرداخت ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی فرشبافی در استان زنجان

زنجان- جعفری، رئیس اداره فرش سازمان صمت زنجان از پرداخت بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی فرشبافی در استان خبر داد و گفت: شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات به قالی بافان همکاری کند.

محسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، از پرداخت بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی فرشبافی در استان زنجان خبر داد و گفت: از محل اعتبارات مشاغل خانگی ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی پشتیبان و قالیبافان تک باف پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این میزان تسهیلات به صورت قرض الحسنه با سود چهار درصد پرداخت می شود،ابراز کرد: هم اکنون بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در دست اقدام توسط شبکه بانکی است که تا پایان سال تعیین تکلیف می شود.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه این اداره برای معرفی قالی بافان واقعی برای دریافت تسهیلات مدیریت لازم را دارد، گفت: امیدواریم شبکه بانکی نسبت به پرداخت تسهیلات به قالی بافان همکاری لازم را مد نظر قرار دهد.

جعفری با بیان اینکه این استان در تولید فرش ابریشمی و پشمی در سطح کشور سرآمد است،تاکید کرد: بیش از ۶۰ درصد از قالیبافان زنجانی در تولید فرش پشمی فعالیت می کنند.

وی بیان داشت: توجه به پرداخت تسهیلات به قالی بافان باعث افزایش تولید فرش دستباف در استان می شود.

کد خبر: ۲۷۴٬۱۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha