۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
ورودی شهرک مرزداران تبریز اصلاح می شود
شهردار منطقه ۵ تبریز:

ورودی شهرک مرزداران تبریز اصلاح می شود

تبریز- شهردار منطقه ۵ تبریز با اشاره به ترافیک بالای ایجاد شده توسط نمایشگاه بین المللی تبریز در ورودی شهرک مرزداران تبریز گفت: ورودی شهرک مرزداران تبریز اصلاح می شود.

به گزارش بازار، سیاوش فتح اللهی در هشتمین قرار خدمت از سومین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز که با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و نمایندگانی از رسانه‌های محلی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: جهت جمع آوری سگ‌های بلاصاحب سطح حوزه با پیمانکار قراردادی منعقد شده است تا در اسرع وقت برای رفاه بیشتر همشهریان منطقه این معضل شهری برطرف شود.

وی در خصوص مشکلات حوزه شهری کرکج ابراز کرد: با تلاش دست‌اندارکاران در سال جاری توانستیم آسفالت‌ریزی و بهسازی معابر اصلی کرکج را به سرانجام رسانده و رضایت نسبی شهروندان این منطقه را از حیث تسهیل تردد در معابر شهری کسب کنیم.

شهردار منطقه ۵ تبریز در خصوص مسیرگشایی در حال انجام منطقه در کرکج با بیان اینکه ۲۰ مورد تخریب انجام شده است، خاطرنشان کرد: در مورد تخریب واحدهای مسکونی، آواربرداری محل بر عهده شهرداری تبریز است که با توجه به حساسیت و پیچیدگی عملیات عمرانی، پیمانکاری انتخاب کردیم که آواربرداری را با هماهنگی اداره برق، گاز، فرمانداری و مدیریت بحران انجام خواهد داد.

فتح اللهی با بیان اینکه در حوزه خدمات شهری برای جلوگیری از اتلاف انرژی، ساعت‌های مشخصی برای جمع آوری زباله مشخص کردیم، تصریح کرد: موفقیت طرح جمع آوری زباله ها در ساعت مقرر نیاز به فرهنگ ‌سازی بین شهروندان دارد.

وی با اشاره به مشکلات شهرک باغمیشه افزود: حل مشکلات این شهرک منوط به همکاری و تعامل بیشتر دیگر ارگان‌ها با شهرداری است.

شهردار منطقه ۵ عنوان کرد: در راستای ترویج ورزش همگانی، نسبت به تجهیز و تکمیل ست‌های ورزشی در پارک های سطح حوزه اقدام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه حمل و نقل عمومی در شهرک‌های نصر و باغمیشه نیز در برنامه سال آینده منطقه قرار دارد، خاطرنشان کرد: در خصوص حل معضلات ترافیکی منطقه در سال آینده طرح مطالعات ورودی شهرک مرزداران آغاز شده و در صورت نیاز اصلاحات مهندسی انجام خواهد شد.

کد خبر: ۲۱۱٬۰۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha