۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
انتقال صحافان تهران به شهرک صنعتی کاوه آغاز شد
غفاری‌‎ رهبر در گفتگو با بازار:

انتقال صحافان تهران به شهرک صنعتی کاوه آغاز شد

تهران- غفاری‌‎ رهبر، رئیس اتحادیه صحافان تهران با بیان اینکه انتقال صحافان تهران به شهرک صنعتی کاوه آغاز شد، گفت: روند انتقال به صورت ثبت نامی خواهد بود.

جلیل غفاری‌‎ رهبر در گفتگو با خبرنگار بازار از آغاز پیش ثبت نام حضور در شهرک صنعتی صحافان خبر داد و بیان کرد: برای این منظور شهرک صنعتی کاوه انتخاب شده است.

وی ادامه داد: این انتخاب پس از حدود چهار سال تلاش رخ داد تا شاغلان این صنف بزرگ و وسیع بتوانند در فضایی مناسب به کار خود ادامه دهند شایان ذکر است حضور فعالان صحافی در این شهرک به نفع صنف خواهد بود

رئیس اتحادیه صحافان تهران گفت: مجموعه های صحافی می توانند در یک سوله ۱۳۰ هزار متر مربعی اقامت گزینند و برای ثبت نام الزام به داشتن جواز کسب از اتحادیه صحافان تاکید می شود.

غفاری رهبر افزود: پس از اتمام ثبت نام با برگزاری جلسه توجیهی شهرک امکانات و ویژگی های آن معرفی و سپس ثبت نام قطعی انجام خواهد شد.

وی افزود: ۷۰۰ واحد صنفی تا کنون موفق به پیش ثبت نام شده اند و با حضور حداکثری فعالان این رشته٬ به نفع صنف خواهد بود که در مکانی با قیمت مناسب تر نسبت به بازار که نزدیک به تهران است به فعالیت بپردازند.

کد خبر: ۲۰۹٬۳۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha