۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
بهترین کرم‌های ضد آفتاب بازار کدامند؟!

بهترین کرم‌های ضد آفتاب بازار کدامند؟!

کدام کرم ضد آفتاب مناسب شما است و باید آن را خریداری کنید؟

به گزارش بازار، کدام کرم ضد آفتاب مناسب شما است و باید آن را خریداری کنید؟ آیا از هر کرم ضد آفتابی برای هر نوع پوستی می‌توان استفاده کرد؟ یک کرم ضد آفتاب باکیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟ بهترین مرجع برای خرید این کرم چه فروشگاه یا سایتی است؟ در این مطلب به این سوالات پاسخ می‌دهیم.

کرم ضد آفتاب؛ یکی از ضروری‌ترین لوازم آرایش و بهداشتی

کرم ضد آفتاب به دلیل محافظت از پوست در برابر اشعه مضر خورشید، به یکی از ضروری‌ترین لوازم آرایشی و بهداشتی تبدیل شده است. اما با توجه به تنوع بالای این کرم، این سوال مطرح می‌شود که کدام کرم ضد آفتاب مناسب شما است و باید آن را خریداری کنید؟ آیا از هر کرم ضد آفتابی برای هر نوع پوستی می‌توان استفاده کرد؟ یک کرم ضد آفتاب باکیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟ بهترین مرجع برای خرید این کرم چه فروشگاه یا سایتی است؟ در این مطلب به این سوالات پاسخ می‌دهیم.

بهترین کرم‌های ضد آفتاب بازار کدامند؟!

آشنایی با ویژگی‌های یک کرم ضد آفتاب خوب

اگر قصد خرید بهترین کرم ضد آفتاب را برای خود دارید، ممکن است این سوال را از خود بپرسید که یک کرم ضد آفتاب باکیفیت برای انجام روتین پوست مناسب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا بخواهید آن را انتخاب کنید؟ در ادامه ویژگی‌های این کرم‌ها را معرفی می‌کنیم.

توجه به ترکیبات به‌کار رفته در ساخت کرم

با توجه به اینکه امروزه کرم‌های ضد آفتاب را می‌توانید در مدل‌های مختلف و با استانداردهای متنوع خریداری کنید، ممکن است از خود این سوال را بپرسید که کدام ترکیبات بازدهی بهتری برای کرم ضد آفتاب دارند؟ در این رابطه، باید بگوییم اشعه فرابنفش را می‌توان به دو دسته UVA و UVB تقسیم کرد. برخی ترکیبات به‌کار رفته در کرم مانند Avobenzone، Ecamsule، Bisdisulizole disodium و Methyl anthranilate جاذب UVA هستند.

برخی ترکیبات مانند PABA، Cinoxate، Ethylhexyl triazone و Homosalate اشعه UVB را به خود جذب می‌کنند. اما برخی ترکیبات دیگر مانند Benzophenone ۱-۱۲، Dioxybenzone، Drometrizole trisiloxane و Iscotrizinol هردوی این اشعه‌ها را به خود جذب می‌کنند و به آن‌ها کرم‌های طیف گسترده گفته می‌شود.

هرکدام از اشعه‌های UVA و UVB مضرات خاص خود را دارند. یکی باعث پیری زودرس و دیگری باعث بروز سرطان پوست می‌شود. در نتیجه، باید کرمی را انتخاب کنید که هردوی این اشعه‌ها را به خود جذب کند. برای این منظور، باید به سراغ کرم‌هایی بروید که روی آن‌ها عبارت طیف گسترده درج شده است.

بهترین کرم‌های ضد آفتاب بازار کدامند؟!

استاندارد SPF یک کرم باکیفیت باید بالا باشد

اگر به دنبال پیدا کردن و خرید بهترین کرم ضد آفتاب هستید، توصیه می‌کنیم حتما به استاندارد SPF آن توجه کنید. کرم‌های امروزی باید استاندارد SPF مشخصی داشته باشند. در حالت کلی، توصیه می‌کنیم قید خرید کرم‌های با استاندارد SPF کمتر از ۲۵ را بزنید. چرا که این کرم‌ها نمی‌توانند به خوبی از پوست شما در برابر اشعه فرابنفش محافظت کنند.

توجه داشته باشید که استفاده از کرم‌های با استاندارد SPF بین ۹۰ تا ۱۰۰ نیز مشکلات خاص خود را دارد. در حالت کلی، بهتر است که این استاندارد حدودا بین ۳۰ تا ۵۰ باشد. در این صورت، می‌توان گفت که یک کرم ضد آفتاب باکیفیت را خریداری کرده‌اید.

بهترین کرم‌های ضد آفتاب را بشناسید

کرم‌های ضد آفتاب دارای مدل‌های مختلفی هستند که می‌توانید با توجه به نیاز و شرایط خود، آن‌ها را خریداری کنید. نکته جالبی که در این میان وجود دارد این است که بیشتر کرم‌های ضد آفتابی که در رده بهترین‌ها قرار می‌گیرند، از برندهای خارجی هستند. در ادامه این بخش با چند مدل از بهترین کرم‌های ضد آفتاب آشنا می‌شویم.

بهترین کرم‌های ضد آفتاب بازار کدامند؟!

کرم ضد آفتاب الارو

الارو را می‌توان یکی از بهترین برندهای تولیدکننده لوازم آرایشی و بهداشتی دانست که کرم‌های ضد آفتاب آن همواره از نظر کیفیت زبان‌زد هستند. سری Foundation Effect بهترین ضد آفتاب از این برند است که به عنوان گل سرسبد آن نیز شناخته می‌شود.

کرم ضد آفتاب سری فاندیشن افکت الارو ساخت فرانسه است و رنگ بژ طبیعی دارد. همچنین پوشش کرم‌پودری آن می‌تواند جلوه خاصی را برای شما ایجاد کند. ضمنا، توصیه می‌شود که افراد با پوست چرب از این کرم استفاده کنند.

کرم ضد آفتاب سری فاندیشن افکت دارای برچسب طیف گسترده است و می‌تواند به خوبی تمام اشعه‌های مضر را به خود جذب کند. نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که این کرم ضد آفتاب به هیچ عنوان چرب نیست و به همین خاطر، با استفاده از آن، حس خوبی خواهید داشت.

بهترین کرم‌های ضد آفتاب بازار کدامند؟!

ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین

از جمله بهترین کرم‌های ضد آفتاب در بازار می‌توان به کرم ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین اشاره کرد. این کرم قابلیت جذب سریع را دارد و می‌توانید روی آن حساب ویژه‌ای از این بابت باز کنید. ضمنا، این کرم ضد آفتاب خاصیت ضد آکنه یا همان جوش نیز دارد.

ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین با فناوری Safe Eye ساخته شده است. به این معنی که به هیچ عنوان دچار سوزش چشم نخواهید شد. بسیاری از کرم‌های ضد آفتاب چنین امکانی را ارائه نمی‌دهند. به همین خاطر می‌باشد که ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین بسیار محبوب شده است.

بهترین کرم‌های ضد آفتاب بازار کدامند؟!

ضد آفتاب برایت بوست نوتروژینا

یکی از بهترین کرم‌های ضد آفتاب، کرم ضد آفتاب برایت بوست نوتروژینا است. این کرم قابلیت استفاده برای انواع پوست‌ها را دارد و به مرطوب‌کنندگی خود و آبرسانی قدرتمند آن شناخته می‌شود. همچنین، این کرم برچسب طیف گسترده را دریافت کرده است و تمام اشعه‌های UVA و UVB را پوشش می‌دهد.

کرم ضد آفتاب برایت بوست نوتروژینا دارای مایع روشن کننده است و می‌تواند به تجدید طبیعی پوست کمک زیادی کند. همچنین این کرم توانایی این را دارد که تمام علائم خستگی پوست را از بین ببرد و علائم پیری آن را نیز محو کند.

ضد آفتاب برایت بوست نوتروژینا دارای ویتامین‌های C و E است که ترکیبات آنتی‌اکسیدان و نئوگلوکوزامین را نیز در خود جای داده است. در کل، اگر به دنبال یک کرم ضد آفتاب با ویژگی‌های منحصر به فرد و قیمت مناسب هستید، ضد آفتاب برایت بوست نوتروژینا می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

بهترین کرم‌های ضد آفتاب بازار کدامند؟!

کرم ضد آفتاب شیسیدو

شیسیدو یکی از بهترین برندهای ژاپنی تولیدکننده کرم ضد آفتاب است که مدل SPF۳۰ AGE DEFENSE آن بسیار محبوب می‌باشد. این کرم می‌تواند از ایجاد انواع چین و چروک و حتی لکه‌های ناشی از نور آفتاب جلوگیری کند. همچنین این اشعه توانایی محافظت بسیار بالا در برابر اشعه‌های مضر را دارد و در دسته‌بندی کرم‌های طیف گسترده قرار می‌گیرد.

کرم ضد آفتاب شیسیدو دارای خاصیت ضد آب و تعریق است و می‌توانید با خیالی آسوده از این بابت از آن استفاده کنید. همچنین این کرم دارای خاصیت ضد آکنه نیز است و هیچ‌گونه جوشی را روی صورت شما ایجاد نمی‌کند. ضمنا، این کرم قابلیت استفاده برای انواع پوست‌ها را دارد.

بهترین کرم‌های ضد آفتاب بازار کدامند؟!

ضد آفتاب پیکسل

یکی از محبوب‌ترین کرم‌های ضد آفتاب در بازار، کرم برند پیکسل است که در مدل‌های متنوع و با SPFهای مختلفی می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. یکی از محبوب‌ترین این مدل‌ها، کرم رنگی SPF۵۰ می‌باشد که در رنگ‌های مختلفی از جمله بژ ملایم، بژ طلایی و بژ طبیعی ارائه شده است

کرم ضد آفتاب پیکسل بهتر است که برای پوست‌های چرب و مختلط استفاده شود. همچنین پوست‌هایی که جوش زیادی دارند نیز می‌توانند به سراغ این کرم محبوب بروند. چرا که به واسطه طیف گسترده و ضد جوش و آکنه بودن، این کرم توانسته است محبوبیت زیادی در میان کرم‌های ضد آفتاب پیدا کند. از جمله ترکیبات این کرم معروف می‌توان به هیالورونیک اسید، بیزابولول، سالیسیلیک اسید، پرو ویتامین B۵، ویتامین E و B اشاره کرد.

بهترین کرم‌های ضد آفتاب بازار کدامند؟!

کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر

لافارر یکی از بهترین برندهای ایرانی است که تا به امروز انواع کرم‌های ضد آفتاب را تولید و به بازار عرضه کرده است. مدل SPF ۵۰+ این برند، یکی از باکیفیت‌ترین کرم‌های ضد آفتاب ایرانی است. این کرم حجمی معادل ۴۰ میلی‌لیتر دارد و می‌تواند نیاز شما را به راحتی برطرف کند.

کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر عصاره گیاهان شیرین‌بیان، بیربری، سارمونتوزا ساکسی فراگا، آلوئه‌ورا و پاپایا را دارد. شما می‌توانید از این کرم باکیفیت برای پوست‌های چرب استفاده کنید. همچنین آقایان و بانوان می‌توانند از این کرم استفاده کنند.

برای استفاده از کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر باید حداقل ۱۵ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید از این کرم استفاده کنید. برای تداوم بازدهی کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر، بهتر است هر ۲ الی ۴ ساعت آن را تمدید کنید.

کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر

یکی از محبوب‌ترین کرم‌های ضد آفتاب رنگی، کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر است که مدل Oily And Acne-Prone Light آن طرفداران زیادی دارد. این کرم می‌تواند بسیاری از لک‌های پوستی را از بین ببرد و از بروز آن‌ها جلوگیری کند. همچنین استفاده از آن باعث ایجاد شفافیت در پوست می‌شود.

کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر مدل Oily And Acne-Prone Light می‌تواند به لطف ترکیبات خاص خود از ایجاد هرگونه آکنه جلوگیری کند. همچنین همین ترکیبات باعث کاهش روند پیری پوست می‌شوند. این در کنار برخورداری از استاندارد طیف گسترده باعث شده است که کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر به یکی از محبوب‌ترین کرم‌های بازار تبدیل شود.

بهترین کرم‌های ضد آفتاب بازار کدامند؟!

ایریکت؛ مرجعی برای خرید بهترین کرم‌های ضد آفتاب

با توجه به اینکه امروزه سایت‌های مختلفی انواع کرم ضد آفتاب را عرضه می‌کنند، این سوال مطرح می‌شود که کدام سایت می‌تواند بهترین گزینه برای خرید کرم ضدآفتاب اورجینال با قیمت مناسب باشد؟ ایریکت یکی از بهترین سایت‌ها در این زمینه است که می‌توانید با خیالی آسوده از بابت قیمت و کیفیت، انواع کرم ضد آفتاب را از آن خریداری کنید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ضد آفتاب از ایریکت، به سایت این فروشگاه اینترنتی نام‌آشنا مراجعه کنید.

کد خبر: ۱۹۳٬۰۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha