۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
اضافه شدن مرزها برای تردد زائران اربعین
عضو کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین خبر داد

اضافه شدن مرزها برای تردد زائران اربعین

هدایتی، عضو کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین از اضافه شدن مرزها برای تردد زائران اربعین کشورهای همسایه از ایران خبر داد.

به گزارش بازار، جواد هدایتی با اشاره به آخرین برنامه‌ریزی‌ها برای تردد زائران اربعین از مرزها گفت: با توجه به احتمال بالا بودن تعداد زائران اربعین در سال جاری، با هماهنگی کمیته حمل و نقل سوخت ستاد مرکزی اربعین مقرر شد تا علاوه بر خودروهای شخصی، اتوبوس‌ها هم به عراق حمل نشوند.

وی با بیان اینکه ورود ناوگان ایرانی به عراق در ایام اربعین ممنوع است، گفت: اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل کشورمان امسال در خدمت انتقال زائران از مبادی داخلی به مرزهاست و به این ترتیب اجازه خروج ناوگان ایرانی به عراق صادر نشده است و وسایل حمل و نقل عمومی از شهرها و مبادی داخلی تا مرزها زائران را انتقال می‌دهند و از آن طرف با هماهنگی وزارت کشور و وزارت امور خارجه، توسط ناوگان عراقی به شهرهای زیارتی عراق اعزام می‌شوند.

هدایتی درباره ارائه خدمات مناسب به زائران در مسیرهای منتهی به مرزهای خروجی هم تصریح کرد: در سال‌های گذشته مرزهای مهران، شلمچه و بعد چذابه به عنوان پرترددترین مرزهای اربعین بودند که امسال با توجه به اضافه شدن مرزهای خسروی، باشماق و تمرچین، حجم ترافیکی در بین مرزها پراکنده خواهد شد.

کد خبر: ۱۶۹٬۵۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha