۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
دانش بنیان‌های استان سمنان حمایت می‌شوند/ گام اول «شناسایی مشکلات»
در گفت‌وگو با بازار تاکید شد؛

دانش بنیان‌های استان سمنان حمایت می‌شوند/ گام اول «شناسایی مشکلات»

شاهرود- نظری رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان بر حمایت از دانش بنیان‌های استان تاکید کرد و گفت: ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان در استانداری سمنان تشکیل شده است.

محسن نظری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان در استانداری سمنان تشکیل شد، تاکید کرد: این ستاد به بررسی مسائل و مشکلات پیرامون شرکت های دانش بنیان و در مجموع اشتغال دانش بنیان و فناور در سراسر استان می پردازد.

وی با بیان اینکه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان که ارگان های مختلف و افراد در آن، عضویت دارند می تواند تاثیر بسزایی در ارتقای دانش بنیان ها داشته باشد، افزود: دبیر ستاد مذکور، پارک علم و فناوری استان سمنان محسوب می شود و سعی دارد با نشست های مستمر نسبت به احصا موانع تولید و اشتغال دانش بنیان گام بردارد.

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان با بیان اینکه کیفیت بخشی به تولیدات دانش بنیان از جمله اهداف ما در این ستاد است، ابراز کرد: اشتغال و توجه به دانش بنیان ها از جمله اولویت های ستاد حمایت از دانش بنیان ها در استان سمنان خواهد بود.

نظری با اشاره به اینکه گام اول «شناسایی مشکلات» در زمینه دانش بنیان ها است، گفت: احصا و رفع مشکلات برای تحقق شعار سال مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی از جمله مهمترین کارویژه های پارک علم و فناوری استان محسوب می شود.

کد خبر: ۱۴۵٬۵۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha