۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
نرخنامه سمی ۱۴۰۱ قالیشویی های مشهد توسط آئین خراسان اعلام شد!

نرخنامه سمی ۱۴۰۱ قالیشویی های مشهد توسط آئین خراسان اعلام شد!

نرخ اصلی شستشوی فرش در قالیشویی مشهد سال ۱۴۰۱ علنی شد.

به گزارش بازار، نرخ اصلی شستشوی فرش در قالیشویی مشهد سال ۱۴۰۱ علنی شد. متاسفانه با افزایش تورم و رشد نقدینگی عجیب در کشور، هزینه های برآورد شده از شستشو و خدمات جانبی فرش، همانند سال های گذشته با افزایش قیمت همراه بوده است. تقاضای زیاد برای شستشوی فرش ها در قالیشویی های معتبری چون قالیشویی آئین خراسان، در ایام عید نوروز و خانه تکانی، همواره مسبب افزایش قیمت قالیشویی شده است. متداولا خدمات قالیشویی در ماه بهمن و اسفند متقاضی بیشتری دارد. شما میتوانید برای اطلاع از تعرفه های قالیشویی مشهد و نرخ خدمات قالیشویی به سایت قالیشویی آئین خراسان مراجعه کنید تا از جدیدترین نرخنامه رسمی و معتبر تعرفه قالیشویی مطلع شوید.

قالیشویی آئین خراسان مشهد

نرخ اتحادیه قالیشویی ۱۴۰۱

اتحادیه قالیشویی مشهد، تعرفه قالیشویی سال ۱۴۰۰ را با درنظر گرفتن میزان تورم و افزایش قیمت سرویس های خدماتی اطلاع رسانی کرده است. نرخ اعلام شده بعنوان نرخ پایه و حداقل هزینه رسمی قالیشویی در نظر گرفته شده است و قیمت اتحادیه قالیشویی ۱۴۰۱ با احتساب نرخ پایه برای سفارشات مختلف تعیین خواهد شد.

قیمت قالیشویی مشهد  بر حسب متر مربع برای شستشوی فرش ماشینی حداقل ۷۰۰۰ تومان و برای شستشوی فرش دستباف حداقل ۱۴۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده ولی عوامل زیادی موجب افزایش قیمت قالیشویی در سال ۱۴۰۱ می شوند که به آن می پردازیم.

اعتبار و ضمانت نامه کتبی برای فرش های زینتی و نفیس

نرخ قالیشویی برای کارخانه های معتبر قالیشویی که ضمانت نامه سلامت فرش یا بیمه نامه را ارائه می دهند همانند قالیشویی آئین خراسان، همواره بیشتر خواهد بود. بیمه نامه کتبی برای همه نوع فرشی صادر نمی شود ولی برای فرش های دستباف و زینتی که قیمت های بسیار بالایی دارند مانند فرش های ابریشمی ضمانت نامه صادر میشود. با این حساب در صورت هرگونه آسیب احتمالی به فرش ها در زمان شستشو، یک قالیشویی معتبر و معتمد چون آئین خراسان، همیشه خسارت را تماما به عهده گرفته و به مشتری هر مبلغی که لازم باشد پرداخت میکند.

هزینه حمل و نقل فرش در قالیشویی

تعرفه قالیشویی با درنظر گرفتن جزئیات بخصوصی تعیین می شود. قیمت قالیشویی سال ۱۴۰۱ مبنایی برای ارزش گذاری فرش ها میباشد و هر یک از خدمات اضافی می تواند بر روی هزینه نهایی شسشتوی فرش تاثیرگذار باشد. یکی از این هزینه ها، سرویس حمل و نقل فرش ها میباشد که باتوجه به افزایش نرخ بنزین و بالا رفتن قیمت لوازم یدکی خودرو ها در کارخانه، بسیار افزایش یافته و تقریبا غیرقابل مهار شده است.

 علی رغم سایر قالیشویی ها، هزینه سرویس در قالیشویی آئین خراسان تماما رایگان میباشد تا بتواند همواره رضایت مشتریان عزیز خود را بعنوان یکی از بهترین قالیشویی ها در کنار ادیب، بانو، آئین خراسان، گل ابریشم داشته باشد و بتواند بیش از ۴۰سال در این زمینه ممتاز و بااعتبار باشد. همچنین قالیشویی آئین خراسان با توسعه و گسترش خدمات خود در زمینه مبل شویی مشهد در منزل توانسته تا دامنه خدمات رسانی خود را برای مشتریان عزیز چندین برابر کند تا مثل همیشه راحتی و آسایش را برای مشتریان به ارمغان بیاورد.

 

مراحل شستن فرش در قالیشویی مکانیزه آئین خراسان

از بارزترین ویژگی های بهترین قالیشویی میتوان به داشتن مجهزترین و مدرن ترین دستگاه های روز دنیا اشاره کرد که  شستشوی فرش ها را با بهترین کیفیت انجام میدهد. تمامی مراحل شستشوی فرش به صورت کاملا مکانیزه و با دستگاه انجام می شود و متخصصین و کارشناسان فنی کارخانه، تنظیم و کالیبره کردن دستگاه ها را بر عهده دارند. از مهمترین مزایای مکانیزه بودن قالیشویی میتوان به کاهش هزینه ها به سبب کاهش تعداد پرسنل و نیرو اشاره کرد.

شستشوی مکانیزه در قالیشویی آئین خراسان مشهد

فرایند شستشوی فرش با دستگاه مختصرا شامل آبکشی کردن فرش و پخش مواد شوینده بطور کامل روی سطح فرش است. سپس فرچه های بزرگ شروع به شستن فرش به صورت افقی می کنند. شستن فرش ها در قالیشویی تمام مکانیزه در جهت خواب فرش میباشد و برای قسمت پایین و زیر فرش، فرچه هایی به حالت پیچشی شروع به شستشوی فرش میکنند. بعد از عبور فرش از خشک کن مخصوص و اتوکشی، فرش لوله میشود و از دستگاه بیرون می آید. در نهایت فرش آبگیری شده به صورت لوله و کاور شده برای ارسال به خانه مشتری آماده میشود.

کد خبر: ۱۲۵٬۶۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضا IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      1 2
      بین این همه قالیشویی یک نفر نبود نرخنامه درست اتحادیه رو به مردم بگه این دم عیدی، خدا خیر این قالیشویی رو بده که لاقل قیمت مصوب رو گذاشته بود داخل سایتش!
    • احمد IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
      0 0
      ممنون از محتوای جامع و فوق العادتون درباره قالیشویی! عالی بود