۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
مشکلات مردم بهاباد استان یزد بررسی شد
با حضور وزیر اقتصاد؛

مشکلات مردم بهاباد استان یزد بررسی شد

یزد- وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن دیدار با مردم شهرستان بهاباد، مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داده ‌و دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، سیداحسان خاندوزی بعدازظهر جمعه در سفر به بهاباد در استان یزد در بطن خواسته‌های مردم این شهرستان و در جریان مشکلات مردم محلی در خصوص فعالیت معدن همیجان، انتقال حساب امور مالیاتی و تامین اجتماعی معدن چاگزف به شهرستان، تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمت، اجرای طرح‌های عمرانی از جمله فاضلاب شهری، ساخت پمپ بنزین و پمپ گاز قرار گرفت.

ایجاد اداره مستقل میراث فرهنگی، مشکل بیمه ایثارگران، احداث ساختمان حوزه علمیه و تبلیغات اسلامی، جلوگیری از تعدیل آب چاه های کشاورزی، راه‌اندازی شعب بانک تخصصی، رفع مشکل کم آبی و تخفیف عوارض معدنی مطابق قانون نیز از جمله دیگر مشکلات مطرح شده در ملاقات مردم با وزیر اقتصاد بود.

وزیر اقتصاد در این دیدار ضمن استماع مشکلات مردم و تاکید بر رفع آن گفت: مشکلات مطرح شده جمع بندی و به رئیس جمهوری ارائه و نسبت به پیگیری آن اقدام می شود.

حفظ زیست بوم پیش شرط فعالیت های اقتصادی در کشور
وزیر اقتصاد همچنین در جمع شماری از مردم این شهرستان که نسبت به استخراج معدن سنگ آهن همیجان اعتراض داشتند گفت: حفظ زیست بوم پیش شرط فعالیت های اقتصادی در کشور است.

خاندوزی افزود: بهای منافع اقتصادی نباید به ضرر مردم و بافت شهر و روستا تمام شود و خواسته‌های مردم و حفظ زیست بوم باید در اولویت قرار گیرد.

عضو کابینه دولت سیزدهم  اظهار داشتت: گرفتن هر تصمیمی برای معدن همیجان در این شهرستان، با نگاه بلند مدت صورت می‌گیرد و هویت‌های سنتی و روستایی و بافت‌های فرهنگی در حاشیه قرار نمی‌گیرد.

حضور در گلزار شهدا، بررسی مسائل و مشکلات مردم و صاحبان صنایع و معادن در حوزه های بانکی، بیمه ای، مالیاتی، اموال تملیکی و بورس و غیره، شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان های بهاباد و بافق، بازدید از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران–بافق و بازدید از مجموعه ورزشی کارگران بافق از جمله برنامه های سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به استان یزد اعلام شده است.

کد خبر: ۱۲۴٬۲۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha