۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
لوازم یدکی را گران نخرید
سخنگوی اتحادیه لوازم یدکی:

لوازم یدکی را گران نخرید

کاظمی، سخنگوی اتحادیه لوازم یدکی با اعلام شماره تلفن این صنف، از مردم خواست شکایات خود را در خصوص تقلب یا گران فروشیِ لوازم یدکی در شهر تهران اعلام کنند.

به گزارش بازار، سیدمهدی کاظمی با اشاره به اینکه در صورت مدیریتِ مناسب می توان نظر مردم را در قیمت گذاری خودرو و لوازم یدکی تامین کرد، گفت: مردم توقع دارند اتحادیه لوازم یدکی به گونه ای مدیریت نماید تا کمبودها تامین شود.

وی با بیان اینکه چنین مدیریتی باید تقلب را از بین ببرد، افزود: ما نیز از مسئولان بالا دست می خواهیم که مشکلاتِ واردات و تولید را حل کنند و اگر خواهانِ ورود صنف به این قضایا هستند، مسئولان امر باید همکاری را از ما مطالبه کنند.

در این صورت ما نیز می توانیم در تامین کمبود فعلی خودرو و کاهش قیمت ها کمک کننده باشیم.

کاظمی با اشاره به لزوم بهره مندی از نخبگان در این حوزه، ادامه داد: این عزیزان افکار و تصورشان به گونه ای است که می توانند طرح هایی را ارائه دهند که در فراوانی و کیفیت خودرو و کاهش قیمت تاثیر گذار باشد.

سخنگوی اتحادیه لوازم یدکی افزود: طراحان باید اجازه و اختیار داشته باشد و لذا بایستی سایتی شکل گیرد تا آقایانِ طراح حرف و درد و دل خود را بیان کرده و برای تنظیم بازار خودرو فکری اندیشیده شود.

کاظمی در بخشی دیگر از سخنان خود در رادیو گفت‌وگو، با اعلام اینکه اوضاع صنف متبوعش نسبت به سال گذشته آرام تر شده است و در حال پیشرفت به سمت ثبات است، افزود: این رویه باید از جای دیگر حفظ شود.

در حال حاضر کمبودی احساس نمی کنیم ولی شدیدا پیگیر اقلام بی کیفیت و تقلب و گرانی ها هستیم.

وی در اینباره گفت: ما روزانه ۵ بازرس به فروشگاه ها اعزام می کنیم و نسبت به قیمت ها و نحوه برخورد با مردم نظارت داریم. اعضای صنف ما به واقع خوب هستند ولی اگر تخلفی را مشاهده کنیم، مغازه را می بندیم.

کاظمی افزود: مردم هم روند کار را آموخته اند و هر روز حدود ۱۵ نفر وارد اتحادیه می شوند و شکایت های خود را بیان می کنند. همچنین تلفن ثابت ۷۷۶۲۶۰۹۷ در اختیار مردم است و در صورت شکایاتِ مردمی به واقع پیگیر خواهیم بود.

این قعال صنف لوازم یدکی اضافه کرد: برخی برندهای بازار شناخته شده هستند و مردم صرفا باید به فروشگاه هایی با داشتنِ جواز کسب مراجعه کنند که در صورت گران فروشی یا تقلب، دسترسی ما به آنها راحت باشد.

کد خبر: ۱۱۶٬۲۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha